كدخبر: 12950 بدون دیدگاه

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در تماس تلفنی با بازماندگان یکی از زنان شهیده حماسه ۶ بهمن‌ماه ۱۳۶۰ در آمل: در این حماسه شاهد ایستادگی مردان و زنان پای درخت نوپای انقلاب بودیم

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در تماس تلفنی با بازماندگان یکی از زنان شهیده حماسه ۶ بهمن‌ماه ۱۳۶۰ در آمل:  در این حماسه شاهد ایستادگی مردان و زنان پای درخت نوپای انقلاب بودیم

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری همزمان با ششم بهمن ۱۳۶۰ با بازماندگان بانوی شهید – طاهره هاشمی- از شهدای این حماسه گفت‌و‌گو کرد. به گزارش قلم ما:سمیه قاسمی طوسی به‌مناسبت فرارسیدن سالروز غائله جنگل آمل در صحبت با بازماندگان بانوی شهیده این حماسه گفت: ششم بهمن روزی بود که مردان و زنان غیور آمل […]

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری همزمان با ششم بهمن ۱۳۶۰ با بازماندگان بانوی شهید – طاهره هاشمی- از شهدای این حماسه گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش قلم ما:سمیه قاسمی طوسی به‌مناسبت فرارسیدن سالروز غائله جنگل آمل در صحبت با بازماندگان بانوی شهیده این حماسه گفت: ششم بهمن روزی بود که مردان و زنان غیور آمل پای درخت نوپای انقلاب ایستادند و منافقان را بر سر جای خود نشاندند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در این تماس تلفنی همچنین گفت: جای غرور و افتخار دارد که با گذشت سی و نه سال از غائله جنگل آمل، هنوز یاد و نام شهیدان این حماسه گرامی داشته می‌شود و مردم شهدای این حماسه را فراموش نکردند.

وی همچنین گفت: مقابله شجاعانه مردان و زنان در مقابل منافقان در شرایطی که درخت انقلاب، عمری نداشت و رزمندگان نیز در جبهه‌های نبرد مشغول دفاع از کیان کشور در مقابل دشمن بعثی بودند به قدری اهمیت داشت که هم بنیانگذار انقلاب حضرت اما خمینی (ره) و هم مقام معظم رهبری مدظله العالی و همچنین فرماندهان نظامی وقت بارها از آن یاد کردند و همین حکایت از ارزش کار مردم شریف آمل دارد.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران همچنین ضمن گرامیداشت یاد و نام تمام شهدای این غائله، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت گفت: حضور توأم با بصیرت مردم اعم از زن و مرد در همه این فرازها، برگ‌های تاریخ معاصر را زرّین کرد و لازم است نام و یاد همه این عزیزان گرامی داشته شود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳