كدخبر: 12128 بدون دیدگاه

بازدید فرماندار شهرستان نور از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در حال احداث

تاریخ انتشار : در ساعت:
بازدید فرماندار شهرستان نور از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در حال احداث

به گزارش قلم ما:دکتر شادمان فرماندار شهرستان نوربهمراه مهندس سالار مدیریت مجموعه مهرگان از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بازدید بعمل آوردند. فرماندار شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولان است و باید همه با هم با همبستگی و وحدت در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان گام […]

به گزارش قلم ما:دکتر شادمان فرماندار شهرستان نوربهمراه مهندس سالار مدیریت مجموعه مهرگان از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بازدید بعمل آوردند.

فرماندار شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولان است و باید همه با هم با همبستگی و وحدت در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان گام برداریم.

دکتر شادمان با بیان اینکه این بیمارستان جز یکی از پروژه های بسیار مهم عرصه سلامت در استان مازندران است افزود:این تنها بیمارستان در استان است که در چهار طبقه با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیاردتومان پیش بینی شده است.

فرماندار نور گفت:خوشبختانه در بازدیدی که از طبقه چهارم داشتیم کارها بخوبی پیش میرود و با وجود کمبود اعتبارات خوشبختانه پروژه های مهم در شهرستان نور یکی پس از دیگری به سرانجام میرسد همچنین تنگناهای مالی و پروژه مرکز دیالیز که به سرعت در حال تکمیل شدن است سبب نشده که پروژه ساخت بیمارستان متوقف شود و این پروژه در طبقه چهارم در حال پیشرفت است.

گفتن این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع و در چهارطبقه احداث می شود .

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳