كدخبر: 12060 بدون دیدگاه

فرماندار نور: نظم و زمانبندی در انجام پروژه های عمرانی بخصوص در حوزه سلامت بسیار مهم است

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور: نظم و زمانبندی در انجام پروژه های عمرانی بخصوص در حوزه سلامت بسیار مهم است

جلسه بررسی روند اجرایی و پیشرفت پروژه ساخت مرکز دیالیز جدید بیمارستان امام خمینی (ره) نور با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس سالار مدیریت شهرک مهرگان،دکتر حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر عابدینی رئیس بیمارستان در محل پروژه برگزار شد. فرماندار نور: نظم و زمانبندی در انجام پروژه های عمرانی بخصوص […]

جلسه بررسی روند اجرایی و پیشرفت پروژه ساخت مرکز دیالیز جدید بیمارستان امام خمینی (ره) نور با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس سالار مدیریت شهرک مهرگان،دکتر حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر عابدینی رئیس بیمارستان در محل پروژه برگزار شد.

فرماندار نور:
نظم و زمانبندی در انجام پروژه های عمرانی بخصوص در حوزه سلامت بسیار مهم است

فرماندار شهرستان نور در حاشیه این بازدید اظهار کرد:یکی از پروژه های مثال زدنی و موفق حوزه سلامت شهرستان نور پروژه مرکز دیالیز است و با اینکه پروژه ای است که پیچیدگی فنی خاصی دارد ولی همه تجهیزات آن با نوآوری های جدید و مدرن با یک کار تیمی و جمعی میان خیر محترم،مدیریت بیمارستان ،مرکز بهداشت و پیمانکار جای بهترین ستایش را دارد که ظرف مدت ۴ ماه و نیم به بهره برداری خواهد رسید.

جلسات هفتگی بصورت مداوم هر دوشنبه برگزار میشود و یک کار مثالزدنی و الگو است و میشود بعنوان یکی از اقداماتی است که باید از آن الهام گرفت.بر اساس زمانبندی اعلام شده زمان اتمام این پروژه ۱۰ آذر ماه میباشد و اگر در آن زمان مشکل خاصی پیش نیاید شاهد این پروژه خواهیم بود.

با تمام محدودیت ها و فشار اقتصادی با مشارکت خیر محترم پروژه شاهد این هستیم که یکی از مدرن ترین و مجهزترین مرکز دیالیز استان مازندران در شهرستان نور به بهره برداری خواهد رسید.

دیواره های سه لایه،آسمان مجازی و غیره از ویژگی های این پروژه مهم حوزه سلامت در شهرستان است.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳