كدخبر: 12039 بدون دیدگاه

مدیریت شهرک مهرگان (خیر)پروژه ساختمان دیالیز شهرستان نور: تمامی هزینه های ساخت این مرکز درمانی تا کنون بموقع انجام شده است

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیریت شهرک مهرگان (خیر)پروژه ساختمان دیالیز شهرستان نور: تمامی هزینه های ساخت این مرکز درمانی تا کنون بموقع انجام شده است

جلسه بررسی روند اجرایی و پیشرفت پروژه ساخت مرکز دیالیز جدید بیمارستان امام خمینی (ره) نور با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس سالار مدیریت شهرک مهرگان،دکتر حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر عابدینی رئیس بیمارستان در محل پروژه برگزار شد. مهندس خدایار سالار در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: […]

جلسه بررسی روند اجرایی و پیشرفت پروژه ساخت مرکز دیالیز جدید بیمارستان امام خمینی (ره) نور با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس سالار مدیریت شهرک مهرگان،دکتر حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر عابدینی رئیس بیمارستان در محل پروژه برگزار شد.

مهندس خدایار سالار در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته احداث ساخت ساختمان دیالیز شهرستان نور با همکاری شهرک مهرگان پروژه ای که در حال انجام است از پیشرفت خوبی برخوردار میباشد و پیمانکار پروژه هم به قول های خود عمل کرده است.

مدیریت شهرک مهرگان (خیر) گفت:بر اساس تاریخ پیش بینی شده که برای افتتاحیه اعلام کردیم انشاالله این پروژه مهم حوزه سلامت شهرستان نور در زمان اعلام شده به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد:هیچگونه مشکلی از لحاظ پرداخت هزینه های این پروژه از سوی شهرک مهرگان وجود ندارد و همه هزینه های این پروژه بموقع پرداخت شده است.

مهندس سالار در پایان با تشکر از مدیر عامل و کارفرمای محترم شهرک مهرگان جناب آقای راودمند که در واحد سلامت شهرستان نور گامی موثر برداشتند بیان کرد: امیدوارم با وحدت و همدلی شاهد آبادانی و پیشرفت در همه حوزه های شهرستان باشیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳