كدخبر: 11405 بدون دیدگاه

گامهای استوار مسئولین برای به سرانجام رساندن بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
گامهای استوار مسئولین برای به سرانجام رساندن بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) نور

به گزارش قلم ما: نظر به اهمیت بهره مندی شهروندان و بیماران دیالیزی شهرستان از ساختمان در حال تاسیس دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) نور توسط خیّر سلامت و در راستای بررسی پیشرفت این پروژه ، جلسه ای با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، دکتر حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان، دکتر عابدینی رییس […]

به گزارش قلم ما:

نظر به اهمیت بهره مندی شهروندان و بیماران دیالیزی شهرستان از ساختمان در حال تاسیس دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) نور توسط خیّر سلامت و در راستای بررسی پیشرفت این پروژه ، جلسه ای با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، دکتر حسینی مدیریت شبکه بهداشت و درمان، دکتر عابدینی رییس بیمارستان، نماینده خیر سازنده پروژه دیالیز بیمارستان و پیمانکار پروژه برگزار شد.

فرماندار نور با بیان اینکه بخش دیالیز بیمارستان یکی از مهمترین بخش ها و مطالبات مردم شهرستان است اظهار کرد:بخش دیالیز یکی از مهمترین و حساس ترین بخش های بیمارستان است و باید توجه ویژه ای به آن بشود.

علی شادمان بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری های و رایزنی های انجام شده بزودی شاهد بهره برداری از ساختمان جدید دیالیز در شهرستان نور با همت خیر سلامت خواهیم بود.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه با ساخت مرکز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) نوربسیاری از مشکلات بیماران دیالیزی شهرستان برطرف خواهد شد از پیمانکار پروژه و نماینده خیّر سازنده خواستند کار ساخت بیمارستان را همزمان با پیگیری در جهت رفع موانع ادامه دهند.

در ادامه رئیس بیمارستان امام خمینی ره نور اظهار کرد: احداث بخش دیالیز جدید از جمله اقدامات مهم در عرصه سلامت شهرستان نور می باشد و با توجه به کمبود فضای فیزیکی در بخش دیالیز و رشد جمعیت بیماران دیالیزی در سال های اخیر در این بخش این نیاز بیش از پیش احساس می شد.

دکتر مهدی عابدینی گفت:در راستای ارائه خدمات مطلوب درمانی به شهروندان و پیگیری های فرماندار محترم جناب دکتر شادمان و مجموعه درمانی این بخش توسط خیر سازنده در زمینی با ۴۰۰ متر بنا و افزایش تخت به ۲۰ عدد و هزینه ای بالغ بر ۳۳۰۰ میلیارد احداث خواهد شد.

     

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳