ایده خلاقانه شهردار ایزدشهر در جهت تکریم ازکارکنان و پرسنل شهرداری / کارناوال شادی بمناسبت تولد کارکنان و پرسنل هرماه در شهرداری ایزدشهر طنین انداز میشود

❇️ #مهندس_تونی: ✅شخصیت انسان به آن جایگاه میدهد نه رنگ لباس و پست و مقام ✅مهندس تونی شهردار ایزدشهر جز معدود شهردارانی است که هرماه با برگزاری جشن تولد برای پرسنل و کارکنان،ساعاتی خوش برای آنها ایجاد کرده و با این کار ستودنی صمیمیت و همدلی بین مدیریت و کارکنان را رقم میزند. ✅شهردار ایزدشهر […]

❇️ #مهندس_تونی:

✅شخصیت انسان به آن جایگاه میدهد نه رنگ لباس و پست و مقام

مهندس تونی شهردار ایزدشهر جز معدود شهردارانی است که هرماه با برگزاری جشن تولد برای پرسنل و کارکنان،ساعاتی خوش برای آنها ایجاد کرده و با این کار ستودنی صمیمیت و همدلی بین مدیریت و کارکنان را رقم میزند.

شهردار ایزدشهر در گفتگوی اختصاصی با قلم ما با اشاره به ضرورت توجه و رسیدگی به امور پرسنل گفت: برگزاری مراسم جشن تولد همکاران در واقع بهانه ای است برای سهیم شدن در شادی نیروی انسانی و ارج نهادن به آنان که برای خدمات رسانی شایسته به شهروندان تلاش می کنند.

✅مهندس تونی رسیدگی به امور پرسنل و رفع دغدغه های آنان را از اولویت‌های کاری مدیریت شهری برشمرد و افزود: برگزاری این گونه مراسمات تاثیر به سزایی در بهینه سازی خدمات و عملکرد کارکنان و افزایش حس تعلق سازمانی آنان خواهد داشت.

✅وی از پرسنل و خدمات شهری به عنوان انسان های شایسته و کاردان یاد کرد و افزود: سلامت اداری کارکنان از وظیفه شناسی، وجدان کاری و حس تعلق سازمانی آنان نشات می گیرد که در انجام هرچه بهتر خدمات رسانی به شهروندان امری ضروری است.

✅مهندس تونی اضافه کرد:یکی از دغدغه های خیلی از کارمندان این است که نمیتوانند مدیران خود را از نزدیک ببینند ولی ما با برگزاری جشن تولد در هرماه برای کارکنان و پرسنل شهرداری این فرصت را برایشان مهیا میکنیم تا از مشکلات،درددل ها و ایده های خود بگویند و این صمیمیت و نزدیکی بین ما و پرسنل سبب ایجاد انگیزه و روحیه با نشاط در آنان خواهد شد و قطعا در عملکرد کاری آنها هم تاثیر مثبتی دارد.

✅شهردار ایزدشهر بیان کرد: ما در ایزدشهر کارگری داریم که وقتی برایش جشن تولد گرفتیم اشک در چشمانش جمع شد و گفت برای اولین بار در عمرش جشن تولد برایش گرفته شد،شاید برای خیلی ها جشن تولد چیزی پیش پا افتاده باشد ولی خیلی از افراد جشن تولد در خانواده هایشان رسم نیست و وقتی من ،مدیر برایش تولد بگیرم و به یاد پرسنل زحمتکش باشم قطعا آن پرسنل کارهایش را درست تر انجام میدهد و احساس سربلندی خواهد کرد.

✅مهندس تونی تصریح کرد:رنگ لباس فقط مختص محل کارمان است و وقتی ساعت کاری بنده بعنوان شهردار تمام شود آن شخصیت انسان است که به آن جایگاه میدهد و نمیشود گفت یک مدیر از نظر شخصیتی از یک کارگر خدماتی بالاتر است چون خیلی وقتها شاهد هستیم که شخصیت و انسانیت یک کارگر خیلی بالاتر از یک مدیر است و تحصیلات،پست و ثروت شخصیت نمیسازد بلکه تربیت انسان است که شخصیت وی را رقم میزند.

✅وی افزود: به اعتقاد ما، برای اینکه کارمندان به ویژه در دستگاهی همچون شهرداری ضمن ارائه خدمات شایسته، کرامت مردم را حفظ کنند و احترام به آن‌ها را سرلوحه قرار دهند، ابتدا باید خود آن‌ها تکریم شوند؛ چراکه کسی می‌تواند به دیگران احترام بگذرد که خود ابتدا از طرف مجموعه مورد احترام واقع شود.

گفتنی است مراسم جشن تولد برای کارکنان و پرسنل خدمات شهری هر ماه برای متولدین آن ماه برگزار میشود و بعلت وجود ویروس کروناه این مراسم برای شش ماهه نخست سال ۹۹ در مرداد ماه توسط شهردار ایزدشهر برگزار شد.