كدخبر: 9988 بدون دیدگاه

با حضور مسئولین طرح ملی لاله های روشن (یادواره ۴۰۰۰ شهید در ۴۰۰۰ مدرسه) در دبیرستان شهید جمشیدی برگزار شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
با حضور مسئولین طرح ملی لاله های روشن (یادواره ۴۰۰۰ شهید در ۴۰۰۰ مدرسه) در دبیرستان شهید جمشیدی برگزار شد

به گزارش قلم ما طرح ملی لاله های روشن (یادواره ۴۰۰۰ شهید در ۴۰۰۰ مدرسه)گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش_آموز و #فرهنگی با محوریت شهید جمشیدی اولین شهید مدافع حرم شهرستان نور باحضور حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان نور دیوسالار مدیر آموزش و پرورش نور، روسای ادارات و سایر مسئولین در جمع دانش آموزان […]

به گزارش قلم ما طرح ملی لاله های روشن (یادواره ۴۰۰۰ شهید در ۴۰۰۰ مدرسه)گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش_آموز و #فرهنگی با محوریت شهید جمشیدی اولین شهید مدافع حرم شهرستان نور باحضور حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان نور دیوسالار مدیر آموزش و پرورش نور، روسای ادارات و سایر مسئولین در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید جمشیدی برگزار شد.

امام جمعه نور:

فرهنگ ایثار و شهادت باعث بقای نظام اسلامی شده است

حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد:مراسم امروز بنام شهداست و چه خوب است این یادواره در دبیرستانی برگزار میشود که بنام شهید بزرگوار مدافع حرم،شهید علی جمشیدی است.

امام جمعه نور گفت:واژه شهید و شهادت،واژه ایثار و فداکاری از واژه های نشاط و شادابی است که در سایه این نام و این واژه ها تحرک و پویایی را ما شاهد هستیم.

وی افزود:ایثار و شهادت، دو محور اساسی در فرهنگ اسلامی است و این فرهنگ، باعث بقای اسلام و نظام اسلامی شده اســت. بر اساس این دو محور است که اسلام روی پایه های خود ایستاده و در قبال هر طوفانی ایستادگی میکند. با نگاهی اجمالی به تاریخ ملل، درمییابیم که چنانچه ملتی از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار بوده، پیروز و سربلند باقی مانده است.

خطیب جمعه نور اضافه کرد:سرودی که اجرا شد بسیار زیبا و دلنشین و یادآور شهادت و استقامت و پاداری است و نام سردار دلها و نام شهیدان مدافع حرم علی جمشیدی و شهید نیکزاد و شهدای دفاع مقدس که همه آیه های نورانی هستند و در سایه نام و یاد شهدا ما میتوانیم بهترین خدمت را برای جامعه اسلامی داشته باشیم.

وی ادامه داد:بهترین الگوی ما شهدا و رزمندگان هستند در هر عرصه ای که نیاز باشد.خیلی از دانش آموزان در دفاع مقدس حضور تاثیرگذاری داشتند همچنین در عرصه سازندگی که البته نیاز به دانش، فکر،اندیشه و تلاش شبانه روزی است.

جنگ امروز،جنگ اقتصادی است و ما میتوانیم با تلاش شبانه روزی در عرصه علم و فناوری در مقابل دشمن مبارزه کنیم.

 

مدیر دبیرستان شهید علی جمشیدی:

قهرمانان واقعی این مرز و بوم شهدا هستند

در ادامه خانی پور مدیر دبیرستان شهید جمشیدی اظهار کرد:امروز شانزدهم بهمن ماه مراسم یادواره شهدا بصورت هماهنگ در همه مدارس شهرستان نور برگزار میشود که مدرسه ما هم چون نامش مزین شده است به نام شهید مدافع حرم شهید علی جمشیدی این مراسم برگزار شده است.

وی بیان داشت: نیاز امروز جامعه دانش آموزی الگوبرداری از قهرمانان و اسوه‌های حقیقی است و با برگزاری یادواره‌ شهدای فرهنگی و دانش آموز فرهنگ ایثار و شهادت گسترش می‌یابد چرا که قهرمانان واقعی این مرز و بوم شهدا هستند که خالصانه جان خود برای امنیت و آسایش و حفظ دین اسلام وعزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند.

خانی پور گفت:ما در کشوری زندگی میکنیم که در امنیت و آرامش کامل قرار دارد و این امنیت را مدیون ایثار،فداکاری و از خودگذشتگی شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم هستیم.

امروز ما در این مراسم جمع شده ایم که یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و مدافع حرم شهید علی جمشیدی را گرامی بداریم.

وی افزود:ارزش این شهدا بسیار زیاد است چرا که از جان و مال و زندگی خود گذشتند تا جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل باشد.

دانش آموزان عزیز اگر میخواهید این کشور همین امنیت و اقتدار را داشته باشد باید باهم متحد،همدل و همصدا باشیم و راه و رسم زندگی شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳