كدخبر: 9924 بدون دیدگاه

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر چمستان همزمان بادهه مبارک فجر چند پروژه عمرانی در چمستان به بهره برداری رسید.

تاریخ انتشار : در ساعت:
به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر چمستان همزمان بادهه مبارک فجر چند پروژه عمرانی در چمستان به بهره برداری رسید.

به گزارش قلم ما : با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس چمن آرا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان و دیگر مسئولین شهرستانی و شهر چمستان بمناسبت دهه مبارکه فجر پروژه های عمرانی به بهره برداری رسید.   شهردار چمستان ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر اظهار کرد:امروز به برکت خون شهدا ،پشتیبانی مردم […]

به گزارش قلم ما :

با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس چمن آرا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان و دیگر مسئولین شهرستانی و شهر چمستان بمناسبت دهه مبارکه فجر پروژه های عمرانی به بهره برداری رسید.

 

شهردار چمستان ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر اظهار کرد:امروز به برکت خون شهدا ،پشتیبانی مردم و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری ،نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایه اسلام ناب محمدی و به عنوان یک نظام مقتدر و برتربه جهانیان معرفی شده است و این جزء افتخارات ما محسوب می‌شود.

مهندس چمن آرا برانتقال و یادآوری فرهنگ ایثارو شهادت به  نسل نوجوان و جوان تاکید کرد و گفت: جوانان ما باید قدردان دلاوری‌ها و ازخود گذشتگی‌های نسل‌های گذشته باشند.

وی در ادامه به افتتاح پروژه های شهر چمستان بمناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت:ضلع غربی شهر چمستان و سه راهی کشپل از پرحادثه خیزترین نقاط شهرستان و شهر چمستان بود که ما یکسال زمان صرف کردیم و از افزایش پل شمالی و دهنه تا تملک در بخش جنگل،زیرساخت،احداث جدول و همه این اقدامات را با نظر مهندسین مدون نمودیم تا در شورای ترافیک مصوبه آن را گرفتیم.

شهردار چمستان افزود: تا به امروز ۹۸٪کار اجرایی شده است. این پروژه خیلی حائز اهمیت است چرا که تصادفات منجر به مرگ در این سالها به صفر رسیده است و این یکی از بزرگترین اقدامات شهرداری در سالهایی است که تاسیس شده است.همچنین حدود ۲۰۰۰هزار متر افزایش معابر در این مجموعه داشتیم.و بخش ورودی تنها پارک گردشگری که لاویج است هم ساماندهی شده است.

شهردار چمستان خاطرنشان کرد:بزودی شاهد احداث پارک ۲۱۸ هکتاری خواهیم بود. پروژه پارک دو منظوره شهر چمستان هم که با حضور فرماندار محترم به بهره برداری رسید هم بحث بازار هفتگی بود هم بحث پارک محلی که یک پل معبر عابر پیاده احداث شد که بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تا کنون هزینه کردیم و بزودی شاهد درختکاری هم در این مکان خواهیم بود.

مهندس چمن آرا تاکید کرد:شهرچمستان محرومیت های بسیاری دارد که در پشت ظاهر و طبیعت زیبای آن پنهان مانده و رفع این محرومیت ها نیازمند کمک ، همراهی و مساعدت همه مسئولان شهر می باشد ضمن پیشبرد اهداف توسعه محور و ارتقای خدمات رسانی به شهروندان توجه و حمایت مسئولان دولتی را جهت تکمیل و بهره برداری طلب می نماید.

وی گفت: همه ما باید بدانیم که وقتی پروژه ای را مسئولی استارت میزند همه پای این پروژه باشیم چون بخاطر منافع مردم و جز مطالبات شهروندی است و همه مسئولین باید پای این خواسته های بحق شهروندان عزیز باشند و با اتحاد و همدلی باید دست به دست هم دهیم تا شهرمان را بسازیم این حق طبیعی مردم ما است تا با آرامش خیال زندگی کنند.

شهردار چمستان در پایان گفت:اصلاح طرح هندسی سه راهی پارک کشپل که با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال ،وپل عابر پیاده با هزینه بالغ بر ۲۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال و هزینه شن ریزی و رگلاژ و تسطیح بازار هفتگی بالغ بر ۲۵۰۰۰۰۰۰۰۰ریال به بهره برداری رسیده است.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳