كدخبر: 9907 بدون دیدگاه

همزمان با دهه مبارکه فجرنیروگاه ۴٫۲ مگاواتی و خورشیدی ساحل گستر به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با دهه مبارکه فجرنیروگاه ۴٫۲ مگاواتی و خورشیدی ساحل گستر به بهره برداری رسید

همزمان با ششمین روز از دهه مبارکه فجر نیروگاه۴٫۲ مگاواتی و خورشیدی برق شهرک صنعتی چمستان به بهره‌برداری رسید. به گزارش قلم ما: فرماندار نور در این مراسم با اشاره به جنگ اقتصادی اظهارکرد: پروژه‌های شهرستان نور در این شرایط اقتصادی بروز انجام می‌شود. وی با اشاره به مبلغ بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در […]

همزمان با ششمین روز از دهه مبارکه فجر نیروگاه۴٫۲ مگاواتی و خورشیدی برق شهرک صنعتی چمستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش قلم ما:

فرماندار نور در این مراسم با اشاره به جنگ اقتصادی اظهارکرد: پروژه‌های شهرستان نور در این شرایط اقتصادی بروز انجام می‌شود.

وی با اشاره به مبلغ بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در شهرستان نور تصریح کرد: در این مدت کوتاه در اوج توسعه، اعتبار در حوزه‌های مختلف به صورت متوازن توزیع شد.

علی شادمان از توزیع متوازن اعتبار به ۲۱۰میلیاردتومان در گازرسانی بلده  و در همین حدود در حوزه دیگر اشاره کرد و افزود: پروژه‌های زیادی در شهرستان افتتاح شدکه با پیگیری و همت نماینده شهرستان،مدیران دستگاه‌ها، کارشناسان و…انجام شد.

فرماندار نورتأکیدکرد: در این شرایط جنگ اقتصادی چنین بالندگی بینظیر است که امیدواریم این روند بالندگی در شهرستان ادامه پیدا کند.

این مسئول افزود: جنگ اقتصادی در این شهرستان معنا ندارد بلکه پویایی زیرساخت‌ها در همه زمینه‌ها در شهرستان در حال احیا است.

معاونت بهره‌برداری شرکت توزیع برق غرب مازندران هم در این مراسم با اشاره به یکصد و یک پر‌وژه غرب مازندران در دهه فجر اظهارکرد:۶۲۵ هزار مشترک در غرب مازندران پیک مصرف ۷۰۰مگاوات است که صرفه‌جویی‌هر مشترک به مقدار یک لامپ ۱۰۰ وات در مجموعه ۶۲مگاوات صرفه‌جویی و از پیکخارج می‌شویم.

وی گفت: وزارت نیرو برای تشویق سرمایه‌گذاران خرید تضمینی را در دستور عمل کار قرارداده تا این جلب مشارکت را در این بخش داشته باشد.

ابراهیم قلی‌‌نژاد تصریح کرد:همه نهادها، سازمان‌ها و خبرنگاران می‌توانند با فرهنگسازی در ترویجمدیریت مصرف تأثیرگذار باشند.

این مسئول افزود: فضای خوبی مهیا شد و در حال حاضر ۵۸مگاوات در غرب مازندران از محل مولدها(مقیاس کوچک) در مدار آماده است و امیدواریم بتوانیم با ترویجمدیریت مصرف به خوبی از پیک مصرف عبور کنیم.

مدیر امور توزیع برق شهرستان نور در آیین بهره‌برداری از نیروگاه اظهارکرد: این نیروگاه با سرمایه‌گزاری بخش خصوصی و با اعتبار بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به پروژه‌های برق دهه فجر تصریح کرد: مقدار ۵۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف۱۵ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلو ولت به همراه ۱۱۱ دستگاه پست توزیع برق با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نور به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌اکبر ترخان افزود:برق ۲۰ کیلو ولت تولید شده توسط این نیروگاه از سوی دولت خریداری می‌شود.

این مسئول از مزایای ساخت نیروگاه خورشیدی را کاهش تلفات شبکه تولید انرژی پاک و صرفه‌جویی در مصرف سوخت فسیلی نام برد.

مدیر نیروگاه ساحل گستر شهرک چمستان با اشاره به انگیزه دکتر والی‌‌نژاد سرمایه‌گذار این نیروگاه اظهارکرد: با توجه به اینکه این سرمایه‌گذار ساکن خارج از کشور هستند اما با انگیزه عشق به وطن در شرایط سخت اقتصادی همزمان برای چند پروژه در کشور سرمایه‌گذاری کردند.

وی با اشاره به دو پروژه نیروگاه ۴٫۲ مگاواتی چمستان و ۱۵ مگاواتی در آمل افزود: با سرمایه‌گذاری یک ونیم میلیون یورو برای ۳۰ نفر از مهندسین برق اشتتغالزایی شد.

مهدی مهری افزود: امسال این واحد وارد مدار می‌شودو به سهم خودمان می‌توانیم در پیک سال ۹۹ برای جبران کمبود برق در شهرستان تأثیر گذار باشیم.

 

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳