كدخبر: 9900 بدون دیدگاه

همزمان با سومین روز از دهه مبارکه فجر دوطرح دو طرح عمرانی در شهر رویان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با سومین روز از دهه مبارکه فجر دوطرح دو طرح عمرانی در شهر رویان به بهره برداری رسید

همزمان با سومین روز از دهه مبارکه فجر دوطرح هدایت آب های سطحی و پیاده روسازی خروجی غربی شهر رویان به بهره برداری رسید به گزارش قلم ما:   در سومین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور دکتر شادمان فرماندار،مهندس حسین زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و دیگر مسئولین ادارات […]

همزمان با سومین روز از دهه مبارکه فجر دوطرح هدایت آب های سطحی و پیاده روسازی خروجی غربی شهر رویان به بهره برداری رسید

به گزارش قلم ما:

 

در سومین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور دکتر شادمان فرماندار،مهندس حسین زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و دیگر مسئولین ادارات و نهادها دو پروژه عمرانی در شهر رویان به بهره برداری رسید.

شهردار رویان ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور حماسه پرشکوه و استقلال آور یک ملت به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است.

مهندس جعفر حسین زاده از هدف گذاری اتمام این پروژه ها در جهت رفاه و آسایش شهروندان خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین اولویت های مجموعه مدیریت شهری بر اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام و تقویت زیرساخت های عمرانی معطوف شده است که افتتاح و بهره برداری از این ۲پروژه عمرانی شاخص و حائز اهمیت در دهه فجر سال جاری گویای عزم راسخ و اهتمام این مجموعه در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و تحقق مطالبات بحق ایشان و دستیابی به توسعه پایدار شهر رویان است.

شهردار رویان افزود: با توجه به اینکه امسال چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی است، در ماه های منتهی به دهه فجر روند اجرایی کم سابقه ای در اجرای پروژه های زیرساختی و عمرانی سطح شهر شاهد بودیم تا شهروندان از دستاوردها و برکات این دهه بهره مند گردند.

وی اشاره کرد:پروژه کانال هدایت آبهای سطحی بطول ۳۰۰ متر با لوله بتنی در سال ۹۸ شروع و در بمدت ۲ماه به بهره برداری رسید.

مهندس حسین زاده در ادامه گفت:اعتبار هزینه شده این طرح ۲۵۰۰ میلیون ریال و از منابع تامین اعتبار شهرداری با هدف هدایت آب های سطحی خیابان های عمادالاسلام طبیعت۲،۳،۴ در جهت رفاه شهروندان به بهره برداری رسیده است.

همچنین پروژه پیاده روسازی خروجی غربی شهر در راستای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهر با اعتبار ۳۰۰۰ میلیون ریال و مساحت ۲۰۰۰ متر مربع از محل اعتبارات استانی در سال ۹۸ شروع و با هدف ساماندهی و زیباسازی خروجی شهر از ضلع غربی و هدایت آبهای سطحی با احداث کانال به بهره برداری رسیده است.

فرماندار نور هم در مراسم افتتاح پروژه های دهه مبارکه فجر در شهر رویان ضمن تقدیر و تشکر از وحدت و همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد:از اینکه با انگیزه با همدلی و یکپارچگی پروژه ها را به سرانجام میرسانید خوشحالم.

دکتر شادمان بیان کرد:شهرستان نور دارای پتانسیل های گردشگری فراوانی از جمله جنگل و دریا است و این فرصت مناسبی است تا از ظرفیت سرمایه گذاران در این شهر استفاده شود و گردشگرانی که به این میایند باید مسئولیت عمرانی شهر را بپذیرند.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳