كدخبر: 9884 بدون دیدگاه

همزمان با دهه مبارکه فجر شرکت فولادی پرنا سقف در چمستان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با دهه مبارکه فجر شرکت فولادی پرنا سقف در چمستان به بهره برداری رسید

به گزارش قلم ما: همزمان با دهه مبارکه فجر و با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس انبیا رئیس صمت شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی شرکت فولاد پرنا سقف به بهره برداری رسید. امروزه شکل دهی فلزات به عنوان یکی از روش های مهم ساخت و تولید قطعات محسوب می شود. از این رو شناخت […]

به گزارش قلم ما:

همزمان با دهه مبارکه فجر و با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس انبیا رئیس صمت شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی شرکت فولاد پرنا سقف به بهره برداری رسید.

امروزه شکل دهی فلزات به عنوان یکی از روش های مهم ساخت و تولید قطعات محسوب می شود. از این رو شناخت هر چه دقیق تر آن، صنعت گران را به سمت تولید قطعات با کیفیت بالاتر سوق می دهد. توانایی تغیر شکل دائمی فلزات یکی از اصلی ترین ویژگی های آنها به حساب می آید.

رئیس اداره صمت شهرستان نور با اشاره به تولید و اشتغال زایی این شرکت اظهار کرد: این واحد تولیدی ورق فلزی را شکل دهی و رنگ آمیزی می‌کند.

نادر انبیاء افزود: محمد آقا بالی مدیر شرکت فولاد پرنا سقف با علاقه و همت موفق به کسب جواز و پروانه بهره‌برداری شد و با سرمایه گذاری شخصی بالغ بر سه ونیم میلیارد تومان توانست این شرکت را راه اندازی کند.

مدیر شرکت فولاد پرنا سقف در مصاحبه با خبرنگاران افزود: این شرکت در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع راه اندازی شد که هزار و ۷۰۰ متر فضای کار و ۳۰۰ متر فضای آزاد دارد که در مجموع برای ۱۵ نفر اشتغالزایی شد.

محمد آقا بالی افزود: با توسعه این شرکت در مجموع اشتغال زایی در آن به ۵۰ نفر افزایش می‌یابد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳