كدخبر: 9851 بدون دیدگاه

مهر رضایت هنرمندان کشوری از اقامت در مجتمع تفریحی توریستی دشت نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
مهر رضایت هنرمندان کشوری از اقامت در مجتمع تفریحی توریستی دشت نور

به گزارش قلم ما: به همت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور مسابقه دوستانه فوتبال بین دو تیم هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه شهید عباسعلی ناطق نوری برگزار شد و هنرمندان مطرح کشور رضایت خود را از مجموعه تفریحی توریستی دشت نور اعلام کردند.   مهدی امینی […]

به گزارش قلم ما:

به همت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور مسابقه دوستانه فوتبال بین دو تیم هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه شهید عباسعلی ناطق نوری برگزار شد و هنرمندان مطرح کشور رضایت خود را از مجموعه تفریحی توریستی دشت نور اعلام کردند.

 

مهدی امینی خواه:
دشت نور داشتن امکانات هیجان انگیز میتواند گردشگران داخلی و خارجی زیادی را برای این منطقه جذب کند.

 

 

مهدی امینی خواه از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در حاشیه مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم های هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی در گفتگو اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد:
تیم هنرمندان در جهت اهداف خیرخواهانه حدود ۱۶ سال است که تشکیل شده است و امروز هم دو تیم هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی به مصاف هم رفتند.

این بازیگر مطرح سینما عنوان کرد:در این سالها توانستیم بازی هایی با اهداف خیرخواهانه،بشردوستانه و نماد صلح و دوستی هم در کشور خود و هم خارج از کشور بازی هایی داشته و به موفقیت هایی دست پیدا کنیم.

عضو تیم هنرمندان عنوان کرد:
هنرمندان همیشه یکی از قشرهای تاثیرگذار از لحاظ حمایت بوده اند و در امور خیرخواهانه و خداپسندانه پیش قدم هستند و این مسابقات هر بار به نفع بچه های سرطانی،سیل زدگان و زلزله زده ها برگزار میشود.

امینی خواه در ادامه با اشاره به #حمایت و #میزبانی شایسته
#مجتمع_تفریحی_توریستی_دشت_نور که یکی از #برندهای_برتر_گردشگری_کشور محسوب میشود گفت:
این مجتمع واقعا در نوع خود بی نظیر است و با داشتن امکانات هیجان انگیز میتواند گردشگران داخلی و خارجی زیادی را برای این منطقه جذب کند.

 

فرشید فهیم:
مجتمع تفریحی توریستی دشت نور بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در شمال کشور

 

 

مجری شبکه سه و رادیو ورزش هم در گفت وگو اختصاصی با قلم ما با بیان اینکه مهمترین اهداف تیم هنرمندان یاری رساندن به نیازمندان است اظهار کرد: بنده در سالهای حضورم در این تیم شاهد بازی های زیادی به نفع نیازمندان بودم و با شرایط کنونی کشور و مسائل پیش آمده که همه هموطنان را غمگین کرده است خواستیم با برگزاری این مسابقه قدری از این غم و اندوه مردم بکاهیم و لحظاتی شاد برایشان فراهم نماییم.

فرشید فهیم در ادامه ضمن حمایت و پذیرایی شایسته مجتمع تفریحی توریستی دشت نور افزود:از اینکه شرایط برگزاری این مسابقه و اقامت ما را در این مجتمع به بهترین شکل فراهم کردند سپاسگزارم.

✅وی ادامه داد:مجموعه دشت نور با فضایی منحصر به فرد و امکان سکونت در ویلاهای شیک و مدرن در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا و موقعیت هایی خاص همچون جنگل و دریاچه ای که در زیبایی بی نظیر است این امکان را به گردشگران می دهد تا بهترین گزینه را برای سرمایه گذاری در شمال کشور انتخاب کنند.

سامان مقدس:
هموطنان بجای سفرهای خارجی به
#دشت_نور سفر کنند

در ادامه سامان مقدس افزود: بازی تیم هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی که ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حمایت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور برگزار شد بازی بسیار خوب و صمیمی بود.

وی گفت:جا دارد از مدیریت مجموعه تفریحی توریستی دشت نور تشکر ویژه داشته باشیم.

عضو تیم فوتبال هنرمندان افزود:دشت نور فضای بسیار خوب و سرگرم کننده با امکانات تفریحی مناسب برای گردشگران دارد و باید گفت که این مجموعه در بحث گردشگری برند خوبی است و هموطنان ما میتوانند بجای هزینه های بالای سفرهای خارجی به این مجموعه سفر کنند و نهایت لذت و آرامش را در دشت نور داشته باشند.

محسن_حاجیلو:
دشت نور سبب رشد و پیشرفت
شمال کشور شده است

گزارشگر شبکه ۳ تلویزیون در گفت وگو اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد: از این که افتخار همراهمی با هنرمندان در این سالها نصیبم شد خیلی خوشحال هستم چرا که خودم در یک خانواده ورزشی به دنیا آمدم و سالها در تیم هندبال هم حضور داشتم.

محسن حاجیلو افزود:تمامی بازی های تیم هنرمندان با اهداف خیرخواهانه برگزار میشود و تمامی هنرمندان در این تیم با صمیمیت و رفاقت این اهداف را دنبال میکنند.

گزارشگر شبکه ۳ تلویزیون ضمن قدردانی از
#مدیریت_مجموعه_تفریحی_توریستی_دشت #نور رشد و پیشرفت هر منطقه ملزم به داشتن شرایط و ویژگی‌های خاصی دانست و افزود:
شرایط خاص آب و هوایی و امکانات تفریحی و رفاهی منحصر به فرد در این مجموعه باعث افزایش رشد و پیشرفت شمال کشور و این منطقه شده است و قطعا گردشگران زیادی را به اینجا سوق میدهد.

وی در ادامه با اشاره به حمایت مدیریت دشت نور در فراهم کردن امکانات و اقامت تیم هنرمندان گفت:کمبود درختان نارنج و پرتقال در این مجموعه را احساس کردم و از مدیریت دشت نور میخواهم تا کاشت این در درختان را به زیبایی منحصر بفرد این مجموعه اضافه کنند تا بوی سرخوش بهارنارنج در این مجتمع لحظات خوشی را برای گردشگران فراهم کند.

گفتنی است در بین دونیمه این مسابقه فوتبال با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، مهندس کبیری مدیرعامل و گرجی مدیریت دشت نور، کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،شریفی عضو شورای شهرستان و دیگر روسای ادارات و هنرمندان بنام کشور از جانبازان هشت سال دفاع مقدس منطقه تجلیل بعمل آمد.

همچنین این مسابقه با پیروزی ۶ بر ۴ به نفع تیم فوتبال هنرمندان حامی خاتمه یافت.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳