كدخبر: 9838 بدون دیدگاه

مدیر عامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور تاکید کردگردشگری محور توسعه دراستان مازندران است

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیر عامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور تاکید کردگردشگری محور توسعه دراستان مازندران است

‍ ✅ مهندس سیروس کبیری در حاشیه مسابقه فوتبال تیم هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی در گفتگوی اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد:این مسابقه به پیشنهاد یکی از دوستان هنرمند ویژه گرامیداشت #سردار_حاج_قاسم_سلیمانی و تجلیل از #جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حمایت مجتمع #دشت_نور برگزار شد. ✅مدیرعامل دشت نور در ادامه با بیان اینکه […]

✅ مهندس سیروس کبیری در حاشیه مسابقه فوتبال تیم هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی در گفتگوی اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد:این مسابقه به پیشنهاد یکی از دوستان هنرمند ویژه گرامیداشت #سردار_حاج_قاسم_سلیمانی و تجلیل از #جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حمایت مجتمع #دشت_نور برگزار شد.

✅مدیرعامل دشت نور در ادامه با بیان اینکه
جاذبه های ناشناخته گردشگری استان مازندران باید شناسایی و برای جذب بیشتر گردشگر معرفی شود افزود: مازندران محور توسعه گردشگری در کشور است و اگر ما بتوانیم این جاذبه ها را بدرستی معرفی کنیم قطعا شاهد توزیع گردشگر در مناطق مختلف استان بویژه شهرستان نور خواهیم بود.

✅سیروس کبیری در ادامه افزود:در حال حاضر گردشگری بزرگ‌ترین، وسیع‌ترین و سریع‌ترین صنعت در حال رشد جهان و منبع مهم افزایش درآمد،اشتغال و سرمایه است و اگر به‌درستی توسعه یابد، در ابعاد مختلف هم موجب جذب گردشگران میشود و هم سبب اشتغالزایی مردم منطقه خواهد شد.

✅وی تصریح کرد:یکی از محورهای مهم برنامه ما در مجموعه تفریحی توریستی دشت نور موضوع گردشگری است. در این راستا تلاش‌مان این بوده که استان مازندران و بخصوص منطقه نور را به عنوان محور گردشگری به توریسم معرفی کنیم.

✅این مسئول ادامه داد:۵۰ نفر از دوستان هنرمند از چهارشنبه شب در این مجموعه اقامت دارند و تمام سعی ما بر این است تا بتوانیم در آینده با برگزاری این مسابقات شرایط لازم را برای شناخته شدن این منطقه در کشور داشته باشیم.

✅سیروس کبیری تصریح کرد:از سال آینده تیم هاى مختلف باشگاهى و حتى تیم ملى میتوانند براى برقرارى اردوهاى آمادگى، بجاى صرف هزینه هاى زیاد و اقامت در کشورهاى همسایه از امکانات مجتمع تفریحى و توریستى #دشت_نور براى اسکان استفاده نمایند.

✅مدیرعامل دشت نور باز شدن آزادراه تهران_شمال را یک فرصت برای ورود گردشگران دانست و گفت:این منطقه جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله دریا خزر و جنگلهای بکر دارد که فرصت بستر اقتصادی را با ورود گردشگران محیا میکند.

✅وی ادامه داد:در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر از مردم منطقه در این مجموعه مشغول بکار هستند که پیش بینی ما این است بتوانیم در سال آینده ۴۰۰ نفر اشتغالزایی داشته باشیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳