كدخبر: 9836 بدون دیدگاه

تولید ۵۰۰ میلیاردی گوشت قرمز در نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
تولید ۵۰۰ میلیاردی گوشت قرمز در نور

به گزارش قلم ما: حبیب اله رنجبر، مدیر جهاد کشاورزی نور گفت: سالانه ۷ هزار تن گوشت قرمز به ارزش اقتصادی چهارصد و نود میلیارد تومان در نور تولید می شود. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور، حبیب اله رنجبر با اعلام اینکه از ۱۲۱ هزار نفر جمعیت این شهرستان، ۷ هزار […]

به گزارش قلم ما:

حبیب اله رنجبر، مدیر جهاد کشاورزی نور گفت: سالانه ۷ هزار تن گوشت قرمز به ارزش اقتصادی چهارصد و نود میلیارد تومان در نور تولید می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور، حبیب اله رنجبر با اعلام اینکه از ۱۲۱ هزار نفر جمعیت این شهرستان، ۷ هزار نفر به کار دامپروری مشغول می باشند گفت: نور با دارا بودن ۷۵ هزار و ۲۰۰ راس دام سنگین و ۳۴۵ هزار راس دام سبک و
تولید سالانه ۷ هزار تن گوشت قرمز به ارزش اقتصادی چهارصد و نود میلیارد تومان توانسته رتبه سوم را در استان به خود اختصاص دهد.
رنجبر تصریح کرد: با توجه به اینکه مصرف سرانه گوشت قرمز در نور برای هر نفر ۱۲ کیلوگرم می باشد افزود: از ۷ هزار تن گوشت قرمز تولیدی دراین شهرستان ۱ هزار و ۴۵۲ تن برای تامین مایحتاج داخلی و مابقی به شهرستان ها و استان های مجاور صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی نور در ادامه خاطر نشان کرد: شهرستان نور دارای ۲۰ واحد صنعتی دامپروری می باشد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳