كدخبر: 9765 بدون دیدگاه

تیم فوتبال هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی در شهرستان نور به مصاف هم رفتند

تاریخ انتشار : در ساعت:
تیم فوتبال هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی در شهرستان نور به مصاف هم رفتند

به گزارش قلم ما: با همت شایسته و ستودنی مجتمع تفریحی توریستی دشت نور مسابقه دوستانه فوتبال بین دو تیم هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی ویژه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استادیوم ورزشی شهید عباسعلی ناطق نوری برگزار و تیم فوتبال هنرمندان حامی  فاتح این رقابت شد. گفتنی است در بین دونیمه این […]

به گزارش قلم ما:

با همت شایسته و ستودنی مجتمع تفریحی توریستی دشت نور مسابقه دوستانه فوتبال بین دو تیم هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی ویژه گرامیداشت
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استادیوم ورزشی شهید عباسعلی ناطق نوری برگزار و تیم فوتبال هنرمندان حامی  فاتح این رقابت شد.

گفتنی است در بین دونیمه این مسابقه فوتبال با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،مهندس سیروس کبیری مدیرعامل و نعمت گرجی مدیریت دشت نور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دیگر روسای ادارات و هنرمندان بنام کشور از  جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

✅گفتنی است بازیکنان تیم های فوتبال هنرمندان حامی و هنرمندان استقلالی از چهارشنبه شب در مجتمع تفریحی توریستی #دشت_نور اقامت داشتند و روز پنجشنبه ساعت ۲ بعدازظهر در استادیوم ورزشی شهید عباسعلی ناطق نوری به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۶ بر ۴ به نفع تیم فوتبال  هنرمندان حامی پایان یافت.

 

 

 

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳