كدخبر: 9694 بدون دیدگاه

✅با حضور وزیر ورزش؛ ورزشگاه شهید ناطق نوری شهرستان نور به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅با حضور وزیر ورزش؛ ورزشگاه شهید ناطق نوری شهرستان نور به بهره برداری رسید

با حضور وزیر ورزش و جوانان،استاندار مازندران،اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، احمدی امام جمعه نور ،مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی ورزشگاه ۵ هزار نفره‌ی شهید ناطق نوری شهرستان نور افتتاح شد. به گزارش قلم ما: از شهرستان نور،مسعود سلطانی فر وزیر […]

با حضور وزیر ورزش و جوانان،استاندار مازندران،اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، احمدی امام جمعه نور ،مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی ورزشگاه ۵ هزار نفره‌ی شهید ناطق نوری شهرستان نور افتتاح شد.

به گزارش قلم ما:

از شهرستان نور،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آیین بهره‌برداری از این ورزشگاه گفت:جای خوشحالی دارد که در روز میلاد حضرت مسیح (ع) این پروژه به بهره‌برداری می‌‌رسد.

او تأکید کرد: علیرغم محدودیت‌ها و تحریم‌های ناعادلانه توانستیم پروژه‌های خوبی را به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: تا قبل از دولت تدبیر و امید، حدود ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی وجود داشت که اکنون با بهره‌برداری از پروژه‌ها، کمتر از ۳ هزار پروژه نیمه‌تمام داریم.

سلطانی فر تأکید کرد: پروژه های ورزشی شهرستان های ساری، چالوس، جویبار و…. در نوبت بهره‌برداری قرار دارند.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران نیز در این آیین ضمن قدردانی از وزیر ورزش و جوانان به دلیل کمک‌ به حوزه سخت‌افزاری ورزش مازندران، گفت: به نمایندگی از مردم استان مازندران از پیگیری های وزیر محترم ورزش و جوانان سپاسگذاریم.

او گفت: در کشور فقط چند استان شبیه مازندران وجود دارد که در چندین رشته ورزشی حضور پررنگ داشته باشد.

او این موضوع را که وزارت ورزش به طور میانگین روزی دو پروژه ورزشی در کشور به بهره‌برداری می رساند را قابل توجه برشمرد.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان در این آیین اظهار کرد: کار مرمت استادیوم ورزشی شهید ناطق‌نوری از سال ۸۶ آغاز شد و سالها در ساخت آن وقفه ایجاد شد که با پیگیری مسئولان استانی، شهرستانی و دستور وزیر در یکسال ‌و‌نیم گذشته تکمیل این پروژه آغاز شد.

حسن کریمی افزود: این پروژه ۶هزارو ۲۵۰ متر فضای روباز ورزشی،۲هزارو۸۰۰متر فضای بسته اداری دارد که تا امروز۲۵میلیارد تومان هزینه شد.

امام جمعه نور در این مراسم با اشاره به آموزه‌های الهی در امر قدرت جسمانی اظهار کرد: اسلام برنامه‌‌های مختلفی را برای نشاط و شادابی در عرصه جسم و روح تعلیم داده است.

حجت الاسلام احمدی افزود: یکی از برنامه ‌هایی که باید برای شادابی مردم به ویژه جوانان مهیا کنیم برنامه‌های مختلف ورزشی است که نظام ما توجه به این جایگاه را دارد.
وی در پایان از همه دست اندرکارانی که تلاش تا امروز این ورزشگاه در شهرستان افتتاح شود،قدردانی کرد.

علی شادمان در آیین افتتاح این ورزشگاه با اشاره به وقفه بیش از یک دهه در ساخت و اتمام این پروژه از مسئولان کشور ی، استانی، نماینده شهرستان نور و دست‌اندرکاران برای پیگیری و تکمیل و افتتاح این ورزشگاه در شهرستان نور قدردانی کرد.

فرماندار نور با بیان اینکه پروژه‌های مختلف مانند کمربندی​، آزاد سازی ساحل، پیچ گلندرود، پل سلیاکتی‌، آبرسانی به رویان، برق‌رسانی به بلده، کلنگ ‌زنی سینما به پروژه گازرسانی ۲۱۰میلیاردی بلده اشاره کرد و افزود: شهر بلده و روستاهای آن از نعمت گاز بهره ‌مند می‌شوند.

قهرمان کلیج در گفتگو با خبرنگاران گفت:
امروز بعد چندین سال شاهد افتتاح استادیوم ورزشی شهید عباس علی ناطق نوری با حضور وزیر ورزش و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی بودیم.

رئیس اداره ورزش شهرستان نور عنوان کرد:ساخت این ورزشگاه از سال ۸۵ با اعتبار اولیه ۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع آغاز شد و در مجموع با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتباری که شرکت توسعه ، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان هزینه کرد، به مرحله بهره برداری رسید.

این مسئول گفت:ورزشگاه شهرستان نور دارای زمین چمن مصنوعی و متعلقات ، سالن بدنسازی، سونای خشک، پیست دو و میدانی، فضای فعالیت های پزشکی و داوران ، واحد اداری ، سکوی صندلی برای تماشاچیان ، جایگاه وی آی پی، رختکن تیم مهمان و میزبان، چهار دکل نور افکن و ۶۵ چشمه سرویس بهداشتی است

وی افزود:این یک استادیوم استاندارد برای بازی های کشوری و استانی است و مسابقات لیگ کشور را میتوانیم اینجا برگزار کنیم.

رئیس اداره ورزش نور بیان کرد:قسمت وی آی پی و زمین چمن از جنس مرغوب و استاندارد میباشد و با داشتن چندین پروژکتور میتوان بازی ها را در شب هم برگزار نمود.
کلیج ادامه داد:ما در شهرستان نور تیم های پایه داریم مثل تیم شهروند نور که در سطح استان و کشوردر حال باز در مسابقات است همچنین تیم تکنیک نور که در رده امید های کشور بازی برگزار میکنند درخشان رویان و همچنین تیم چمستان که فعالیت میکنند و میتوانند این بازی ها را مدیریت کنیم تا در این استادیوم برگزار شود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳