كدخبر: 9600 بدون دیدگاه

نقش مهم صنعت گردشگری در رشد و توسعه استان مازندران/دشت نور برند گردشگری کشور در استان مازندران

تاریخ انتشار : در ساعت:
نقش مهم صنعت گردشگری در رشد و توسعه استان مازندران/دشت نور برند گردشگری کشور در استان مازندران

به گزارش قلم ما: امروزه صنعت گردشگری یکی از پدیده های مهم و به عنوان یکی از منابع مهم اقتصادی و عاملی موثر در توسعه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی جوامع انسانی محسوب می گردد. این صنعت ضمن درآمدزایی و ایجاد کارآفرینی بسیار گسترده موجب نزدیکتر شدن ملل، اقوام و فرهنگ ها به یکدیگر شده […]

به گزارش قلم ما:

امروزه صنعت گردشگری یکی از پدیده های مهم و به عنوان یکی از منابع مهم اقتصادی و عاملی موثر در توسعه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی جوامع انسانی محسوب می گردد.

این صنعت ضمن درآمدزایی و ایجاد کارآفرینی بسیار گسترده موجب نزدیکتر شدن ملل، اقوام و فرهنگ ها به یکدیگر شده است.

صنعت گردشگری به عنوان یک رویکرد مهم می تواند با برنامه ریزی اصولی و شناسایی مزیت ها و محدودیت ها، نقش موثری در توسعه و اقتصاد شهرها دارد.

در این بین نباید نقش موثر مجتمع های تفریحی توریستی که هم در جذب گردشگران و هم ایجاد اشتغال برای مردم منطقه توسعه و آبادانی استان و شهرها رقم میزنند را نادیده گرفت.

مجتمع تفریحی توریستی دشت نور یکی از سایت های گردشگری فعال و مهم کشور در استان مازندران و شهرستان نور است که وجود اقلیم های متفاوت و همزمان در این شهرستان در فصول مختلف سال و همجواری دریا – جنگل – جلگه و کوهستان و همچنین وجود بزرگترین پارک جنگلی طبیعی خاورمیانه و اتصال آن مجتمع تفریحی توریستی دشت نور با امکانات بی نظیر ورزشی و تفریحی و سرگرمی، این شهرستان را سرآمد دیگر مناطق کشور کرده است چنان که هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری از سراسر دنیا میباشد.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور پیش از این در مصاحبه ای وجود این مجتمع تفریحی توریستی در شهرستان نور را یک فرصت برای رشد و توسعه و تقویت صنعت گردشگری منطقه دانست و افزود: دشت نور یکی از برندهای گردشگری در استان مازندران است و
همچنین سبب اشتغالزایی مردم منطقه شده است.

مدیر عامل مجتمع تفریحی‌ و توریستی «دشت نور» هم ، شهرستان نور را نسبت به دیگر شهرستانهای استان مازندران را متمایز دانست و افزود: شهرستان نور به لحاظ توسعه صنعتی و گردشگری شرایط ممتازی در استان دارد و مسئولان کشوری و استانی باید توجه ویژه تر به این شهرستان داشته باشند.

وی صنعت گردشگری را مهمترین عامل اشتغال پایدار شهرها دانست و گفت:امروزه گردشگری بعنوان مهمترین فرصت های زمینه ساز برای ایجاد اشتغال جوانان منطقه و همچنین ایجاد صلح و تعاملات میان فرهنگ های مختلف است و باید به زیرساخت های گردشگری در توسعه شهرها و استان توجه شود.

مدیرعامل دشت نور، فضاهای تفریحی و ورزشی متنوع دریاچه ای، در کنار ویلاها و آپارتمان های اقامتی با طراحی زیبا و خاص را از ویژگی های این مجتمع برند گردشگری در استان مازندران دانست و ادامه داد:خلاقیت در ارائه خدمات گردشگری یکی از اهداف این مجتمع برای گردشگران است تا بتوانند یک فرصت طلایی را در این مجتمع تجربه نمایند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳