كدخبر: 9562 بدون دیدگاه

همزمان با هفته دولت پروژه طرح هادی روستای جوربند به بهره برداری رسید.

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با هفته دولت  پروژه طرح هادی روستای جوربند به بهره برداری رسید.

به گزارش قلم ما: با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد،معاون عمرانی فرماندار،مهندس کاظمی رئیس بنیاد مسکن شهرستان نور،بخشدار،شهردار و اعضای شورای شهر چمستان،دیگر مسئولان و مردم طرح هادی روستای جوربند به بهره برداری رسید. ❇️علی اسماعیلی: طرح هادی ۲۰ روستای در شهرستان نور به اتمام رسیده است نماینده […]

به گزارش قلم ما:

با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد،معاون عمرانی فرماندار،مهندس کاظمی رئیس بنیاد مسکن شهرستان نور،بخشدار،شهردار و اعضای شورای شهر چمستان،دیگر مسئولان و مردم طرح هادی روستای جوربند به بهره برداری رسید.

❇️علی اسماعیلی:
طرح هادی ۲۰ روستای در شهرستان نور به اتمام رسیده است

نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای در این مراسم گفت: امروز برای من روز بسیار خوبی است و از تلاش های بی دریغ دهیار و اعضای شورای اسلامی جوربند که با وحدت و همدلی و مهر و مهربانی کنار هم و با همراهی اهالی محترم جوربند توانستند در توسعه این محل بکوشند کمال تشکر را دارم .

علی اسماعیلی افزود:کارهای عمرانی که در این محل انجام شده است نشان دهنده اراده بزرگ در مردم جوربند است و افتخار میکنم از اینکه خدمتگزار و نماینده شما مردم خوب شهرستان نور و استان مازندران هستم.

نماینده مردم نور گفت:از روزی که آمدم توانستیم با کمک مهندس کاظمی عزیز رئیس بنیاد مسکن،بخشدار محترم و دیگر عزیزان طرح هادی ۲۰ روستا را به اتمام برسانیم.

همچنین ۱۷ روستا را هم در حال به سرانجام رساندن آن هستیم و ۱۱ روستا را برای شروع کار آماده کرده ایم.
و این چیزی نیست جز همت و تلاش و وحدت و همدلی برای توسعه و آبادانی.

❇️دکتر شادمان فرماندار نور:
عملیات اجرایی در شهرستان نور اوج گرفته است

فرماندار شهرستان نور هم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:وقتی به ورودی جوربند نگاه میکنیم احساس میشود وارد شهری زیبا شده ایم چون به نحوی آسفالت انجام شده است که از حد استاندارد هم گذشته است.

دکتر شادمان افزود:باید از دهیار و شورای اسلامی و مردم عزیز جوربند تشکر نماییم.

وی ادامه داد:پیگیریها و همراهی های نماینده محترم جناب دکتر اسماعیلی که همیشه در کنار ما هستند سبب شده است تا عملیات اجرایی در شهرستان نور اوج گرفته شود.

دکتر شادمان ادامه داد:انجام پروژه های مختلف عمرانی در شهرستان نور نماد توسعه است و از همه دستگاه های اجرایی بخصوص مهندس کاظمی رئیس بنیاد مسکن شهرستان تشکر ویژه دارم.

❇️رئیس بنیاد مسکن شهرستان نور:
اجرای طرح هادی مشارکتی روستای جوربند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نور هم در این مراسم اظهار کرد:
این طرح با مشارکت فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری روستای جوربند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و طول ۷۵۰ متر و با عرض اجرایی ۱۱/۵ متر به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد؛این طرح در فاز اول شامل:
اجرای ابنیه فنی و زیرسازی معبر توسط دهیاری با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان
دراجرای جدول کانیو بطول ۷۵۰متر
اجرای جوی۵۰×۵۰ بطول ۷۵۰متر
نصب چراغ روشنایی و اجرای عملیات زیرسازی به حجم ۸۵۰۰ متر مکعب صورت گرفت.

مهندس کاظمی افزود:همچنین در فاز دوم این پروژه اجرای آسفالت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب قیر مشارکتی با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان در قالب قیر مشارکتی سال ۹۷ که شامل اجرای آسفالت با تناژ بالغ بر ۱۴۰۰ تن صورت گرفته است‌.

❇️دهیار روستای جوربند:
قطعی ۱۲ ساعته آب شرب یکی از عمده ترین مشکلات این روستا است

سید عمران موسوی دهیار روستای جوربند هم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد:
پروژه ای که افتتاح شد،پروژه طرح هادی روستای جوربند به طول ۷۵۰ متر در عرض ۱۱و نیم،شامل جدول و کانیو،کانال آب،کاشت درخت،جابجایی تیرهای برق فشار قوی و آسفالت و زیرسازی است.

دهیار روستای جوربند افزود:هزینه این طرح حدود یک میلیارد تومان شده است که ۵۰۰ میلیارد تومان از طرف دهیاری پرداخت شده است و مابقی از طرف بنیاد مسکن بابت آسفالت پرداخت شده است.

موسوی ادامه داد:کمبود آب شرب یکی از مشکلات عمده ای و اساسی است که در این روستا وجود دارد و اهالی روزانه ۱۲ ساعت با قطعی آب مواجه هستند.

وی اشاره کرد:نبود سالن ورزشی با توجه به اینکه زمین ورزشی مساعدی برای اینکار داریم ولی سالن ورزشی مناسبی برای جوانها نداریم.

دهیار روستای جوربند افزود:بافت مسکونی این روستا ۱۲۳ هکتار و حدود ۵۰ هکتار هم زمین کشاورزی دارد و جمعیت روستای جوربند بر اساس سرشماری ۲ هزار و ۱۰۰ نفر است ولی چون بیشتر جوانها بسمت تهران یا آمل مهاجرت می کنند بالغ بر ۳۰۰ جمعیت دارد.

گفتنی است:
علی عمران زاده رئیس شورا و پرویز رضایی
مصطفی رمضانی،سید محمد حسینی و اکبر مومن زاده اعضای شورای اسلامی جوربند هستند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳