كدخبر: 9405 بدون دیدگاه

✅فرماندار نور: حماسه عظیم بیت المقدس نگین درخشانی از تاریخ هشت سال ایثار کشور ایران است

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅فرماندار نور: حماسه عظیم بیت المقدس نگین درخشانی از  تاریخ هشت سال ایثار کشور ایران است

به گزارش قلم ما: از نور، به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، زنگ مقاومت و پیروزی به صورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد آذری نور با حضور دکترشادمان فرماندار، سرهنگ اسدی فرمانده سپاه نور، سرهنگ شالیکار فرمانده نیروی انتظامی ، دیوسالار مدیر آموزش و پرورش نور، داوود فلاح ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان […]

به گزارش قلم ما:

از نور، به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، زنگ مقاومت و پیروزی به صورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد آذری نور با حضور دکترشادمان فرماندار، سرهنگ اسدی فرمانده سپاه نور، سرهنگ شالیکار فرمانده نیروی انتظامی ، دیوسالار مدیر آموزش و پرورش نور، داوود فلاح ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و دیگر مدیران ادارات و نهادها نواخته شد.

✅فرماندار نور:
حماسه عظیم بیت المقدس نگین درخشانی از تاریخ هشت سال ایثار کشور ایران است

دکتر شادمان در این مراسم با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس، شرح مختصری از چگونگی فتح خرمشهر را برای دانش آموزان بیان نمود.

فرماندار شهرستان نور، با بیان اینکه سوم خرداد یادآور رشادت های بی بدیل فرزندان این مرز و بوم است، افزود:حماسه عظیم بیت المقدس نگین درخشانی از صفحات تاریخ هشت سال ایثار و جان فشانی دلاورمردانی است که در سایه رهبری امام خمینی(ره) و وحدت و همدلی مردم و نیروهای مسلح، اراده خود را بردشمنان تحمیل و عزت و شکوه و سربلندی را برای مردم قدرشناس ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

شادمان در ادامه با اشاره به نامگذاری روز سوم خرداد ماه به نام «روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی» در تاریخ و تقویم رسمی کشور تصریح کرد: موفقیت و پیروزی بزرگ آزادسازی خرمشهر الگوی خوبی برای ما است.

✅مدیر دبستان شاهد آذری:
صدای الله و اکبر بلندترین فریادهاست که در تاریخ باقی است

در ادامه خانم صابری مدیر دبستان دخترانه شاهد آذری گفت: به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد بنابراین پیروزی و موفقیت ازآن خداست و همه دولت ها در مقابل پروردگار سر تسلیم و تعظیم فرود می آورند.

وی اظهار کرد:صدای الله اکبر بلندترین فریادهاست و آنچه در تاریخ باقی است همین ندا از زبان شهداست که سر دادند ولی ذره ای از وطن خود را تسلیم دشمن نکردند و این ستودنی است.

گفتنی است،در پایان این مراسم زنگ مقاومت و پیروزی توسط فرماندار نواخته شد و برنامه های متنوعی نیز ازجمله سرود همگانی ، قرائت شعر و مقاله توسط دانش آموزان دبستان دخترانه شاهد آذری برگزار شد و از جانباز رمضانی و رزمندگان حسینی و جهان آرا که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند تقدیر به عمل آمد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳