كدخبر: 9270 بدون دیدگاه

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران،ایجاد بازارچه خوداشتغالی مهم ترین دغدغه بانوان کارآفرین شهرستان نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران،ایجاد بازارچه خوداشتغالی مهم ترین دغدغه بانوان کارآفرین شهرستان نور

به گزارش قلم ما: سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، خانم صفری معاون_فرماندار شهرستان نور و احمد مقصودی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور از نمایشگاه توانمندی های زنان کار آفرین شهرستان نور بازدید کردند. مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران،در گفتگو با خبرنگار ما نقش زنان را […]

به گزارش قلم ما:

سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، خانم صفری معاون_فرماندار شهرستان نور و احمد مقصودی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور از نمایشگاه توانمندی های زنان کار آفرین شهرستان نور بازدید کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران،در گفتگو با خبرنگار ما نقش زنان را نقشی تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: نقش زنان در بخش‌های مختلف جامعه باید به جد مورد توجه مسئولان قرار گیرد؛ چراکه این قشر بنیاد خانواده را تشکیل می‌دهند و نقشی که در داخل و بیرون خانه ایفا می‌کنند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قاسمی ادامه داد: راه‌اندازی بازارچه خوداشتغالی بانوان با هدف عرضه تولیدات آن‌ها و حمایت از کسب و کار خانگی و صنایع دستی در راستای درآمدزایی، همچنین توانمندسازی بانوان روستایی با هماهنگی ادارات شهرستان باید در دستور کارقرار گیرد چراکه ایجاد بازارچه‌های خوداشتغالی مهمترین دغدغه بانوان کارآفرین در حوزه‌های مختلف است و ایجاد این بازارچه‌های خوداشتغالی باید سرلوحه کار ادارات و نهادها قرار گیرد.

وی گفت: باید به دنبال این بود که بتوان از ظرفیت‌های موجود در تولیدات بانوان به خوبی بهره ببریم و در این خصوص باید ارایه تسهیلات حمایتی به بانوان کار آفرین، برند سازی محصولات و برگزاری دوره های آموزشی در دستور کار قرار بگیرد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳