كدخبر: 9267 بدون دیدگاه

فرماندار شهرستان نور:نقش زنان در رشد و بالندگی جامعه قابل تقدیر است

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار شهرستان نور:نقش زنان در رشد و بالندگی جامعه قابل تقدیر است

افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان کارآفرین شهرستان نور با حضور اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،بخشداران، شهرداران، مدیران ادارات و مردم علاقه مند در #پاساژ_الماس_رویان برگزار شد. به گزارش قلم ما: علی شادمان فرماندار شهرستان نور در این مراسم نقش زنان در بالندگی و رشد جامعه را قابل تقدیر خواند و […]

افتتاح نمایشگاه توانمندی های زنان کارآفرین شهرستان نور با حضور اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،بخشداران، شهرداران، مدیران ادارات و مردم علاقه مند در #پاساژ_الماس_رویان برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

علی شادمان فرماندار شهرستان نور در این مراسم نقش زنان در بالندگی و رشد جامعه را قابل تقدیر خواند و جایگاه آنان در حوزه های مختلف کشور را ارزنده عنوان کرد.

فرماندار نور در ادامه عملکرد بانوان کارآفرین شهرستان نور در حوزه های مختلف را موید توانایی بالقوه آنها دانست و اظهار داشت: زنان کار آفرین دارای تجربه و صاحب ایده های ارزشمندی هستند و امیدواریم که از این تجربیات به نحو شایسته استفاده شود.

وی افزود: نقش زنان در نگه داشتن بنیان خانوده کمتر از مردان نیست و تربیت انسان‌هایی که قرار است وارد جامعه شوند وظیفه سنگینی است که بر عهده آنان گذاشته شده است.

شادمان ادامه داد: هر اندازه توان زنان ما در بخش‌های مختلف افزایش یابد، بنیان خانواده‌ها نیز محکم تر خواهد شد و بسیاری از آسیب‌های این حوزه کاهش خواهد یافت.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳