كدخبر: 9232 بدون دیدگاه

رئیس دانشگاه مازیار رویان: ایجاد نهضتی در راستای حمایت همه جانبه از بانوان هنرمند شهرستان امری ضروری است

تاریخ انتشار : در ساعت:
رئیس دانشگاه  مازیار رویان: ایجاد نهضتی در راستای حمایت همه جانبه از بانوان هنرمند شهرستان امری ضروری است

به گزارش قلم ما: نمایشگاه هنرهای دستی شهرستان نور با بیش از ۱۰۰۰ اثر از بانوان هنرمند و خلاق شهرستان نور و با حمایت دانشگاه مازیار افتتاح شد. رئیس دانشگاه مازیار رویان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: همانطور که شاهد هستیدچند وقتی است دانشگاه مازیار در تدارک نمایشگاههای […]

به گزارش قلم ما:

نمایشگاه هنرهای دستی شهرستان نور با بیش از ۱۰۰۰ اثر از بانوان هنرمند و خلاق شهرستان نور و با حمایت دانشگاه مازیار افتتاح شد.

رئیس دانشگاه مازیار رویان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: همانطور که شاهد هستیدچند وقتی است دانشگاه مازیار در تدارک نمایشگاههای مختلف با بستر دانشگاه است و از دستاوردهایی که در سطح شهرستان نور یا شهرهای دیگر که توانمندی های خاصی وجود دارد حمایت خواهد کرد.

دکتر سالاریان هنر را به عنوان بهترین و کار سازترین ابزار برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان نام برد و افزود: هنرمندان در کشور ما بسیار تاثیرگذار هستند و باید از این قشر توانمند و فرهنگی جامعه حمایت شود.

وی اشاره کرد: برهمین اساس دانشگاه مازیار از دستاوردهای بانوان هنرمند شهرستان که در زمینه های مختلف هنری از جمله نقاشی، و صنایع دستی فعالیت دارند حمایت مینماید و بستر لازم برای برپایی نمایشگاه را در دانشگاه فراهم می نماید.

دکتر سالاریان ایجاد نهضتی در راستای حمایت همه جانبه از بانوان هنرمند در شهرستان را ضروری دانست و گفت: وجود همین هنرمندان است که فرهنگ و هنر غنی و کهن این شهرستان را پویا نگهداشته است و دانشگاه مازیار آمادگی خود را برای برگزاری نمایشگاه ها و حمایت از بانوان هنرمند شهرستان اعلام میدارد تا هم محل خوبی برای عرضه هنرهای این قشر هنرمند باشد و هم هنرمندان بتوانند ارتباط خوبی با جامعه برقرار نمایند و زمینه رشدی برای این بانوان هنرمند باشد.

گفتنی است در این نمایشگاه هنرهای دستی از قبیل نقاشی،چرم دوزی،قالیبافی و جاجیم،مشبک،زیورآلات،بافندگی و…از بانوان هنرمند شهرستان نور ارائه شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳