كدخبر: 9124 بدون دیدگاه

دبیر خانه بنیاد نیما یوشیج در شهرستان نورافتتاح شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
دبیر خانه بنیاد نیما یوشیج در شهرستان نورافتتاح شد

به گزارش قلم ما: دبیرخانه بنیاد نیما یوشیج در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور به همت علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان دکتر شادمان فرماندار و شاعر پرآوازه نوری افشین اعلا افتتاح شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما در این خصوص اظهار کرد: در راستای اقتصاد […]

به گزارش قلم ما:

دبیرخانه بنیاد نیما یوشیج در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور به همت علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان دکتر شادمان فرماندار و شاعر پرآوازه نوری افشین اعلا افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با
قلم ما در این خصوص اظهار کرد:

در راستای اقتصاد مقاومتی و تشکیل کمیته های مختلف یکی از این کمیته های متشکله کمیته فرهنگی به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور میباشد که در همین راستا با عنایت و همراهی فرمانداری نور طرح بنیاد نیمایوشیج پیشنهاد داده شد و مورد موافقت مسئولان استانی مقدمات آن قرار گرفت.

داوود فلاح افزود: در همین راستا مقرر شد که ثبت قطعی آن که محقق شود و در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد:به دستور مدیرکل ارشاد استان و طبق صورتجلسه تنظیمی از سازمان برنامه وبودجه استان به صورت موقت دبیرخانه آن در اداره ارشاد نور در دفتر که تدارک دیده شده مستقر گردید که اتفاق بسیار بزرگ بعداز سالها که منبعد خبرهای خوش فرهنگی و ادبی از همین دبیرخانه به گوش مردم عزیز خواهد رسید در این مسیر می باید سپاس و قدردانی خودرا از مساعدت و همراهی و پیگیریهای مجدانه دکتر اسماعیلی نماینده محترم و فرماندار پرتلاش و استاد افشین اعلا نثار کنیم.

#اداره_فرهنگ_و_ارشاد_اسلامی_نور
#جوشش_فرهنگی
#دبیرخانه_بنیاد_نیما_یوشیج

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳