كدخبر: 9110 بدون دیدگاه

بغض سنگین مادر شهید مدافع حرم از وضعیت نابسامان گلزار شهدا شهرستان نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
بغض سنگین مادر شهید مدافع حرم از وضعیت نابسامان گلزار شهدا شهرستان نور

مادر شهید علی جمشیدی اولین شهید مدافع حرم شهرستان نور گفت: تنها مطالبه من بعنوان مادر یک شهید ساماندهی گلزار شهدا است. به گزارش ((قلم ما)) از شهرستان نور وقتی برای زیارت به گلزار شهدا می‌روم، و مقبره شهدا را می‌بینم، بغض های مادر شهید مدافع حرم را میفهمم. نگاهی به گلزار می اندازم شهدای […]

مادر شهید علی جمشیدی اولین شهید مدافع حرم شهرستان نور گفت: تنها مطالبه من بعنوان مادر یک شهید ساماندهی گلزار شهدا است.

به گزارش ((قلم ما)) از شهرستان نور وقتی برای زیارت به گلزار شهدا می‌روم، و مقبره شهدا را می‌بینم، بغض های مادر شهید مدافع حرم را میفهمم.

نگاهی به گلزار می اندازم شهدای بزرگواری که با گذشتن از جان خود به ما یاد‌آوری می‌کنند، کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، در دل و جان مردم حضور خواهند داشت و ما به خود می‌بالیم که این شهدای سرافراز را در کنار خود داریم و به وجود پربرکت آن‌ها افتخار می‌کنیم.

بیاد میاورم وقتی هفته گذشته به همراه همکاران بسیج رسانه به منزل شهید مدافع حرم شهرستان نور ((شهید جمشیدی)) رفتیم مادر شهید با بغضی که سعی در پنهان کردن آن داشت گفت؛گلزار شهدای شهرستان نور بسیار مظلوم است، زیرا هیچ‌گونه رسیدگی نسبت به مزار این شهدای عزیز نشده و با گذشت اینهمه هنوز اقدام به ساماندهی آن نشده و کم کم به فراموشی سپرده شده میشود و این جای بسی تأسف است.
وی گفت:دلم میگیرد وقتی پا به گلزار شهدا میگذارم و غربت فرزندانم را که آنجا خوابیده اند میبینم.

مادر شهید علی جمشیدی در ادامه تصریح کرد:وظیفه پیگیری و ساماندهی گلزار شهدا به عهده مسئولان است و باید به آن توجه ویژه ای بشود چرا که گلزار شهدا، تجلی‌گر ایستادگی یک ملت است؛ اما آن‌چه دل هر انسان آزاده‌ای را می‌آزارد، این است که ما در قبال آن همه گذشت، ایثار و فداکاری چه کرده‌ایم؟

نباید فراموش کنیم که مزار شهدا برای هر کشوری به عنوان میراث آن کشور است
وی گفت:مسئولان باید پاسخ گوی این وضعیت باشند و پای کار بیایند و یادمانی درخورد و شایسته این شهدای غریب ایجاد کنند و هر چه سریع‌تر اقدام به تکمیل گلزار شهدای این شهرستان بکنند .
وی گفت: من بعنوان مادر شهید تنها مطالبه ای که از مسئولان شهرستانی و استانی دارم ساماندهی گلزار شهدا است.

به این فکر میکنم در طول این چندسال طی نشست‌هایی که در این خصوص برگزار شد مسئولان هر بار با گفتن اینکه هر چه داریم از شهداست، ان‌ شاءالله به زودی این مشکل برطرف خواهد شد و قبور شهدا همچون نگین درخشان در پهنه‌ی وسیع شهرستان نور نمایان خواهند شد، جلسه ها به اتمام میرسند ولی حکایت هم‌چنان باقیست.
اینبار اما مادری که الگوی صبر و مقاومت است از مسئولان میخواهد تا به وضعیت گلزار شهدا رسیدگی شود
میگوید همه آنهایی که آنجایند بچه های من هستند دلم نمیخواهد گرد غربت بچه هایم را بیازارد و امیدوارم مسئولین شهرم هر چه زودتر اقدامات لازم را برای ساماندهی این مکان مقدس انجام دهند.

فرماندار شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی کوتاه تلفنی با خبرنگار همشهری اظهار میکند:خدمت به شهدای وظیفه ذاتی هر مسئولی است و در قبال رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های آن عزیزان، انتظار می‌رود تمامی مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به ادای دین به شهدای شهرستان با جدیت وارد عمل شده و در راستای توسعه و ساماندهی این گلزار گامی بلند بردارند.

علی شادمان با بیان اینکه ۸۰% کار تا کنون پیش رفته است افزود:دستور پیگیری هرچه سریعتر این گلزار را داده ام و انشاالله بزودی مراحل ساماندهی آن آغاز میشود.

گفتنی است بزودی گزارش ویژه از پاسخ دیگر مسئولین ارائه خواهد شد

گفتگو از رکسانا یحیی پور

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳