كدخبر: 8985 بدون دیدگاه

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد: شهرستان نور باید به عنوان پایتخت فرهنگی استان مطرح شود.

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار شهرستان نور تاکید کرد: شهرستان نور باید به عنوان پایتخت فرهنگی استان مطرح شود.

علی شادمان با اشاره به اینکه شهرستان نور با وجود شخصیت های بزرگ فرهنگی پیشینه بلند فرهنگی دارد افزود:این شهرستان باید به عنوان پایتخت فرهنگی استان مطرح شود. به گزارش قلم ما: فرماندار نور با اشاره به ظرفیت های شهرستان نور در حوزه گردشگری گفت: نور فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری است. […]

علی شادمان با اشاره به اینکه شهرستان نور با وجود شخصیت های بزرگ فرهنگی پیشینه بلند فرهنگی دارد افزود:این شهرستان باید به عنوان پایتخت فرهنگی استان مطرح شود.

به گزارش قلم ما:

فرماندار نور با اشاره به ظرفیت های شهرستان نور در حوزه گردشگری گفت: نور فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری است.

علی شادمان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر برگزار شد با اشاره به گذشته ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی چهار دهه فراز و نشیب رو طی کرد و در این مدت همه مکر و دشمن نقش برآب شد و گامهای مردم رو به توسعه پیش است.

فرماندار نور با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان داوران خوب می توانند کمی و کاستی ها را در دستگاه ها و همچنین نیازمندی های واقعی را ببینند تصریح کرد: امید است بتوان با تحلیل به موقع به وظایف، جامع عمل پوشاند.

شادمان با اشاره به اینکه شهرستان نور با وجود شخصیت های بزرگ فرهنگی پیشینه بلند فرهنگی دارد اضافه کرد:این شهرستان می تواند به عنوان پایتخت فرهنگی استان مطرح باشد.

وی اظهار کرد:شهرستان نور دارای طرفیت های بی شمار در امر توریست است، اما همچنان برخی از این ظرفیت ها شناسانده نشده است.

فرماندار نور با بیان اینکه ظرفیت های نور آن گونه که باید و شاید معرفی نشده است تاکید کرد: هزاران هکتار از پارکهای جنگلی این شهرستان بهترین فرصت برای اجرای برنامه های تفریحی توریستی و ایجاد اشتغال است.

شادمان از پارک جنگلی نور به عنوان یکی از بزرگترین پارکهای خاورمیانه یاد کرد و گفت: این پارک با سه هزار و ۶۰۰ هکتار زمینه خوبی برای گردشگری و ایجاد اشتغال است و باید این ظرفیت ها به خوبی شناسانده شود.

وی با بیان اینکه نور یک فرصت طلایی برای سرمایه گذاری است خاطر نشان کرد: لاویج یکی از مهم ترین حوزه های گردشگری است.

فرماندار نور با اشاره به برنامه های دهه فجر ابراز کرد: در این دهه ۵۲ پروژه با اعتبار ۲۴۲ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال کلنگ زنی و افتتاح می شود.
شادمان افزود: از این مجموع تعداد هفت پروژه با مبلغ ۴۳ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳