كدخبر: 8967 بدون دیدگاه

استاندار مازندران بر توسعه اشتغال و تولید در جامعه تاکید کرد

تاریخ انتشار : در ساعت:
استاندار مازندران بر توسعه اشتغال و تولید در جامعه تاکید کرد

به گزارش قلم ما: استاندار مازندران بر توسعه اشتغال و تولید در جامعه تاکید کرد و افزود: آمارها نشان می دهد که سه هزار بیمه شده اجباری در استان وجود دارد و این نشان از اشتغال ایجاد شده است. محمد اسلامی در جلسه شورای اسلامی نور با بیان اینکه مردم نباید در زندگی سختی داشته […]

به گزارش قلم ما:

استاندار مازندران بر توسعه اشتغال و تولید در جامعه تاکید کرد و افزود: آمارها نشان می دهد که سه هزار بیمه شده اجباری در استان وجود دارد و این نشان از اشتغال ایجاد شده است.

محمد اسلامی در جلسه شورای اسلامی نور با بیان اینکه مردم نباید در زندگی سختی داشته باشند، آن را هدف جمهوری اسلامی بیان کرد و با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: استکبار پیوسته و بدون شرم و حیا، اقدام به تهدید کشور می کند.

وی افزود: استکبار سعی می کند تا عوامل مخرب را در سر راه ما قرار دهد و اجازه ندهد تا فرایند رشد و تعالی را سپری کنیم و بحث هایی نظیر انرژی هسته ای و حقوق بشر بهانه است.

اسلامی، به پنجره واحد سرمایه گذاری اشاره و اضافه کرد: سامانه جامع خدمات گمرکی از جمله اقدامات نوین برای ارائه خدمات به شمار می رود که در استان راه اندازی شده است.

استاندار مازندارن یادآور شد: سامانه جامع گمرکی در مقابله با فساد و پولشویی تاثیر بسزایی دارد و در این فرایند پیاده شده، از فرار مالیاتی جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه سامانه جامع گمرکی مراجعه متقاضیان را به گمرک کاهش می دهد افزود: این سامانه به سلامت اداری کمک می کند و سبب شده تا از یک نفر در گمرک نوشهر ۲۴۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی کشف شده است.

استانداری مازندران گفت: رصد کارخانه به کارخانه واحدهای تولیدی از جمله برنامه ها است و تاکنون ۹۰۰ واحد تولیدی از هزار و ۸۰۰ کارخانه استان رصد و پایش شده اند و در حال حاضر کارخانه ای در استان وجود دارد که منابع زیادی دریافت کرده اما اشتغال و تولید آن محقق نشده است.

اسلامی با تاکید بر تامین معاش روستاییان خواهان اصلاح تراکم در روستاها برای تامین حوائج مردم شد و گفت: برای توسعه روستایی، ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستاییان درنظر گرفته شده است.

استاندار مازندارن خواهان همکاری بانکها برای توسعه اشتغال روستاییان شد و از بانکها خواست تا در شهرستان ها تصمیم گیری لازم را به عمل آورند.

وی با اشاره به اینکه در انتصاب فرمانداران شایسته سالاری مدنظر قرار می گیرد و از افراد جوان نیز استفاده می کنیم گفت: در انتصاب فرمانداران زیربار فشارهای سیاسی نخواهیم رفت.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳