كدخبر: 7296 بدون دیدگاه

مهندس هاشمی تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاران راهی به سوی توسعه شهری است.

تاریخ انتشار : در ساعت:
مهندس هاشمی تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاران راهی به سوی توسعه شهری است.

مهندس هاشمی تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاران راهی به سوی توسعه شهری است. به گزارش قلم ما: برج تجاری مسکونی ایزدشهر مجموعه ای دل انگیز در شهر ساحلی و توریستی در شهر زیبای ایزدشهر است که مجموعه ای کم نظیر با امکانات تفریحی و رفاهی و پلاژ اختصاصی چشم اندازی رویایی از جنگل و […]

مهندس هاشمی تاکید کرد:
حمایت از سرمایه گذاران راهی به سوی توسعه شهری است.

به گزارش قلم ما:

برج تجاری مسکونی ایزدشهر مجموعه ای دل انگیز در شهر ساحلی و توریستی در شهر زیبای ایزدشهر است که مجموعه ای کم نظیر با امکانات تفریحی و رفاهی و پلاژ اختصاصی چشم اندازی رویایی از جنگل و دریا بحساب می آید.

این مجتمع کم نظیر واقع در کیلومتر ۱۲ محمودآباد به نور( ایزدشهر) در فضایی زیبا با معماری منحصر به فرد که فضاهای تجاری و رفاهی آن در نوع خود کم نظیر می باشد.

مهندس حسن هاشمی مدیر این پروژه با بیان اینکه ایزدشهردارای فرصت های فراوانی در حوزه سرمایه گذاری است گفت: می توان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل درجهت توسعه و رشد اقتصادی این شهر گامهای زیادی برداشت که مهمترین نکته در این امر حمایت مسئولان از سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

مدیر این پروژه با انتقاد از حمایت نکردن مسئولین در بخش خصوصی افزود:سرمایه گذاران نیازمند داشتن احساس امنیت و اعتماد برای سرمایه گذاری مطمئن و سودآور هستند.

بنابراین باید با ایجاد شرایط مطلوب برای آنان، مقدمات تسریع حرکت پیشرفت و توسعه اقتصادی فراهم شود.

مهندس هاشمی در ادامه اظهار کرد: این مجتمع نقش موثری در ایجاد اشتغال جوانان منطقه دارد و پس از به بهره برداری رسیدن ۴۰ نیروی ثابت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای ورودی مستقل فضاهای مسکونی از داخل شهرک است افزود:۱۱ طبقه بهمراه یک طبقه زیرزمین پارکینگ،چهار طبقه تجاری شش طبقه مسکونی، یک طبقه مسکونی پنت هاووس است .

همچنین طبقات پنجم تا هفتم :۱۰ واحد شامل واحدهای ( ۹۶ متری،۱۲۳ متری،۱۲۵ متری،۱۲۸ متری و ۱۳۷ متری)
و طبقات هشتم تا دهم : ۶ واحد شامل واحدهای ( ۱۷۰ متری،۱۷۵ متری، و ۲۱۸ متری) و پنت هاووس طبقه یازدهم ۴۷۰ متر مربع بنا دارد.

مهندس هاشمی در ادامه افزود:مساحت کل شهرک حدود ۵۰ هکتار می باشد که شامل :
رستوران،فست فود،استخر سر باز،سونا،تریا،ساحل شنا ،فضاهای سبز متعدد،زمین بستکتبال، والیبال و پیست دوچرخه سواری است.

دارای فرصت های فراوانی در حوزه سرمایه گذاری است که می توان با استفاده از ظرفیت این ستاد به بهترین شکل ممکن در این زمینه اقدام کرد.

ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی در محورهای ارتباطی استان می‌تواند
توسعه گردشگری، جذب گردشگر و اشتغال‌زایی را برای مردم این استان فراهم سازد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳