كدخبر: 7069 بدون دیدگاه

فرماندار شهرستان نور: دریا و ساحل به عنوان یک ظرفیت بالقوه در توسعه شهرستان بشمار میرود.

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار شهرستان نور: دریا و ساحل به عنوان یک ظرفیت بالقوه در توسعه شهرستان بشمار میرود.

به گزارش قلم ما: هادی خنجری در این در نخستین همایش آموزشی تخصصی ساماندهی مناطق ساحلی با رویکرد نوسانات آب دریای خزر که در ایزدشهر برگزار شد اظهار کرد:شهرستان نور با داشتن ۳۲ کیلومتر نوار ساحلی یکی از شهرستان های زیبا در استان مازندران است که هرساله میزبان گردشگران فراوانی در چهار فصل سال است. […]

به گزارش قلم ما:

هادی خنجری در این در نخستین همایش آموزشی تخصصی ساماندهی مناطق ساحلی با رویکرد نوسانات آب دریای خزر که در ایزدشهر برگزار شد اظهار کرد:شهرستان نور با داشتن ۳۲ کیلومتر نوار ساحلی یکی از شهرستان های زیبا در استان مازندران است که هرساله میزبان گردشگران فراوانی در چهار فصل سال است.
وی با بیان اینکه ۳۲کیلومتر نوار ساحلی شهرستان ظرفیت و پتانسیل بالایی در خود دارد که قابل استفاده است افزود: ۳ پارک جنگلی در شهرستان ما واقع شده است که پارک جنگلی نور به عنوان بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه با سه هزار و ۶۰۰ هکتار وسعت از جاذبه های طبیعی و بکر منطقه است.
این پارک با دارا بودن گونه های جنگلی و درختان نادر و چشم اندازهای زیبا و طبیعت دست نخورده سالانه میزان هزاران مسافر و گردشگر از اقصی نقاط ایران و حتی جهان است.
فرماندار شهرستان نور در ادامه به آبندان های زیبا و بناهای دیدنی و تاریخی شهرستان بعنوان ظرفیتهای شهرستان اشاره داشت و گفت:چندگانه بودن مدیریت سواحل یکی از چالشهای جدی در این بخش است و برای برون رفت از چالش‌هائی که در حال حاضربرمناطق ساحلی سایه انداخته است نیازمند برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه است.
خنجری شناخت دقیق چالش ها و فرصت های گردشگری ساحلی و استفاده بهینه از نوار ساحلی را مورد تاکیدقرار داد و گفت : دریا و ساحل آن به عنوان یک ظرفیت بالقوه در توسعه شهرستان بشمار میرود و در جذب توریسم و گردشگر،توسعه شهرستان و ایجاد اشتغالزایی منطقه تاثیر فراوانی دارد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳