كدخبر: 6465 بدون دیدگاه

نماینده مردم نور و محمودآباد:اصلاح نظام مدیریت کشور برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی امری ضروری است

تاریخ انتشار : در ساعت:
نماینده مردم نور و محمودآباد:اصلاح نظام مدیریت کشور برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی امری ضروری است

قلم ما: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح نظام مدیریت کشور برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد. علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در همایش توسعه منطقه ای مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی که با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد گفت:اقتصادمقاومتی […]

قلم ما:

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح نظام مدیریت کشور برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در همایش توسعه منطقه ای مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی که با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد گفت:اقتصادمقاومتی بیانگر این است که اقتصاد کشور مقابل تهاجم اقتصادی دشمنان نظام جمهوری اسلامی،ایمن و مقاوم شود.

این عضوکمیسیون اقتصادی مجلس افزود:نباید اجازه داد که دشمنان از راه تهاجم اقتصادی به اعتبار ایران و اعتماد مردم به دولت لطمه بزنند.

اسماعیلی افزود:براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید تمامی مسئولان تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود،در این راستا اصلاح نظام مدیریت کشور یک ضرورت است.

وی با تاکید بر نیازکشور به داشتن مدیران جهادی افزود:براساس تعبیر قرآن صفت امانتداری،تخصص،شرح صدر و پاسخگو بودن نسبت به عملکرد باید وجود داشته باشد؛بنابراین مدیران باید نسبت به عملکردشان به مردم و نمایندگان مردم در خانه ملت پاسخگو باشند.

این نماینده مردم درمجلس دهم افزود:براساس تفکرجهادی نباید مدیران از کارکردن خسته شوند؛بنابراین مدیران باید با همان تفکر بسیجی در زمینه اقتصادمقاومتی کار کنند تا از تولید به اشتغال دست یابند.

اسماعیلی گفت:باید در ادارات معاونت تولید کالا و خدمات ایجاد شود تا زمینه اشتغالزایی فراهم شود.

این عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید برلزوم همدلی و همزبانی و دوری از اختلافات افزود:باید با وحدت مردم و مسئولان تلاش کنند زمینه ایجاد اشتغال درکشور فراهم شود.

گفتنی است دراین همایش علاوه بر جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،رحمانی قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت،خیریانپورمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران،فرماندار شهرستان نور و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳