كدخبر: 5433 بدون دیدگاه

مشاور شهردار: مهمترین اصل توسعه پایدار در تعریف سازمان ملل متحد، حفظ کیفیت زندگی می باشد.

تاریخ انتشار : در ساعت:
مشاور شهردار:  مهمترین اصل توسعه پایدار در تعریف سازمان ملل متحد، حفظ کیفیت زندگی می باشد.

به گزارش قلم ما: پژوهشگر حوزه آموزش و پژوهش خانم فاطمه عابدی پشتیری مشاور شهردار در شهرداری رویان در واحد آموزش و پژوهش گفت: مهمترین اصل توسعه پایدار در تعریف سازمان ملل متحد، حفظ کیفیت زندگی می باشد. نشاط و شادی در یک جامعه آنقدر با اهمیت است که در دین اسلام زندگی با نشاط، […]

به گزارش قلم ما:

پژوهشگر حوزه آموزش و پژوهش خانم فاطمه عابدی پشتیری مشاور شهردار در شهرداری رویان در واحد آموزش و پژوهش گفت:
مهمترین اصل توسعه پایدار در تعریف سازمان ملل متحد، حفظ کیفیت زندگی می باشد.
نشاط و شادی در یک جامعه آنقدر با اهمیت است که در دین اسلام زندگی با نشاط، نعمت و رحمت خداست، زیرا شادی باعث نشاط و امید، غم و اندوه باعث افسردگی و یاس و ناامیدی است.
نویسنده کتاب اخلاق حرفه ای عابدی بیان داشت:مواجه شدن با تحولات ساختاری همانند مسائل اقتصادی، اجتماعی ، همچنین گذر از جامعه سنتی به جامعه مدرن و صنعتی در عرصه دنیای تکنولوژی، بروز پدیده های مختلفی در حوزه اجتماعی را موجب شده که این موضوع نشاط و شادی جامعه را بیشتر از گذشته تحت تاثیر قرار داده است.
عابدی مشاور حوزه پژوهش فرهنگی افزود:یکی از شاخص های ارزیابی توسعه یافتگی در تعاریف سازمان ملل متحد، وجود کتابخانه و مراکز فرهنگی و افزایش سرانه مطالعه می باشد. بنابراین همه باید در افزایش سرانه مطالعه نقش مؤثری را باید داشته باشیم و فرایند کار ها بر اساس رعایت الزامات استاندارد های آموزش و پرورش می باشد.
مشاورشهرداری رویان افزود:شهرداری رویان با همت و اعضای شورای سلامی شهر تصمیم گرفتند این انتقال دانش را انجام شود و اولین قدم آن هم فعالیت واحد تضمین کیفیت و استاندارد ایزو است و همزمان در حوزه فرهنگ و آموزش، دستیابی و به نتیجه رسیدن توسعه پایدار است.ما میخواهیم در جامعه یک فرهنگی را نهادینه نماییم که در آن ارتقاء شاخص های مشارکت اجتماعی مردم و مسئولین مسولیت اجتماعی مدیران را داشته باشیم.
محقق حوزه آموزش و فرهنگ گفت:وقتی بخواهیم در حوزه فرهنگ فعالیت داشته باشیم باید سطح آگاهی جامعه را بالا ببریم و با روش های نوین مشاوره و آموزش بر اساس استانداردهای علمی،بین المللی و داخلی بر اساس روند پژوهی و آینده پژوهی مشخص نماییم و نسبت به بسط و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی با رویکرد توسعه پایدار تحقق پیدا نماید.
مسئله مهمی که در میان مردم وجود دارد این است که چگونه می توانیم جامعه را ازآسیب های اجتماعی محفوظ داریم، یکی از عوامل می تواندغنی سازی اوقات فراغت برای جوانان را جدی گرفته شود.
عابدی ادامه داد:بانوان در ایجاد و بسط و گسترش اندیشه مثبت به جامعه خیلی تاثیرگذار هستند، که در صورت شناخت و تشخیص ، تعیین و انتخاب درست و صحیح می توانیم با مدیریت زمان و تاثیر گزاری مطلوب درراستای تحقق شهر پیشرو، با رویکرد عملکرد ممتاز می توان باشد.
با برنامه ریزی اجتماعی و فرهنگی شهر رویان می تواند شهر پیشرو توسعه پایدار در سرزمینمان ایران اسلامی باشد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳