كدخبر: 4658 بدون دیدگاه

سردارعلی اکبرنژاد :شهدای ما به دنبال حق و حقیقت بودند

تاریخ انتشار : در ساعت:
سردارعلی اکبرنژاد :شهدای ما به دنبال حق و حقیقت بودند

قلم ما: سردارعلی اکبرنژاد در پانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰ شهید رویان که در گلزار شهدای مسجد جامع این شهربرگزار شد، اظهار داشت: شهدای ما به دنبال حق و حقیقت بودند که حقیقت برای آنان عاشورا، امامت، ولایت، امر به معروف و نهی از منکر بود. وی گفت: در طول دفاع مقدس رزمندگان ما با […]

قلم ما:

سردارعلی اکبرنژاد در پانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰ شهید رویان که در گلزار شهدای مسجد جامع این شهربرگزار شد، اظهار داشت: شهدای ما به دنبال حق و حقیقت بودند که حقیقت برای آنان عاشورا، امامت، ولایت، امر به معروف و نهی از منکر بود.
وی گفت: در طول دفاع مقدس رزمندگان ما با دستان خالی و سلاح کم و قلیل بر سیل دشمنان و سلاح های مختلف غلبه کردند و این مساله به دلیل اعتقاد راسخ آنان به ولایت، توکل بر خداوند و فرهنگ عاشورایی بوده است.
اکبرنژاد با بیان اینکه فرزندان ما در کردستان رشادتهای فراوان آفریدند و با رنج و مشقات فراوان در گردنه های مختلف از اسلام و انقلاب دفاع کردند تا ما امروز در ارامش باشیم و امروز مهمترین وظیفه ما پیام رسانی شهدا است.
یادگار دوران دفاع مقدس، ادامه داد: شهدا به ما پیام ولایتمداری و ایستادگی در برابر شهدا را دادند و ما هم باید با توجه به حقانیت راهشان، به فراگیری علوم اسلامی در مکتب اهل‌بیت (ع) بپردازیم.
این رزمنده گفت: امروز جوانانی که در جبهه های نبرد در سوریه با داعش و دشمنان اسلام می جنگند از جنس رزمندگان دیروز ما در طول هشت سال دفاع مقدس هستند و به نوعی شیرمردان دوران دفاع مقدس دیروز، امروز سکان دار عملیات در سوریه به عشق و فرمان رهبری هستند.
اکبرنژاد افزود: انتقال فرهنگ، باور و حقیقت شهدا و ولایتمداری مهمترین وظیفه ما در قبال شهدا است.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳