كدخبر: 4654 بدون دیدگاه

فرمانده حوزه بسیج امام حسن رویان:یاد کردن و زنده نگه‌داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرمانده حوزه بسیج امام حسن رویان:یاد کردن و زنده نگه‌داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست

پاسدار بیژن پولادی فرمانده حوزه بسیج امام حسن رویان در پانزدهمین یادواره سرداران و هشتاد شهید والا مقام شهر رویان و حومه اظهار داشت: یاد کردن و زنده نگه‌داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست فرمانده حوزه بسیج امام حسن رویان گفت: مهم‌ترین هدف در برگزاری یادواره‌های شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است. به […]

پاسدار بیژن پولادی فرمانده حوزه بسیج امام حسن رویان در پانزدهمین یادواره سرداران و هشتاد شهید والا مقام شهر رویان و حومه اظهار داشت:

یاد کردن و زنده نگه‌داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست

فرمانده حوزه بسیج امام حسن رویان گفت: مهم‌ترین هدف در برگزاری یادواره‌های شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار قلم ما، پاسدار بیژن پولادی در حاشیه مراسم یادواره شهدای رویان ضمن تشکر از تمامی کسانی که در برگزاری این یادواره زحمات بسیار کشیدند تشکر و قدردانی کرد و گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم با تأسی از سرور و مولایمان اباعبدالله الحسین علیهم‌السلام به شهادت رسیدند.

پولادی گفت: امام حسین علیهم‌السلام تسلیم ظلم و زر و زور نشد و علیه ظلم قیام کرد و برای احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهید شد.

وی با اشاره به اینکه واقعه کربلا دو صفحه تاریک و روشن داشت تصریح کرد: قهرمان صفحه تاریک کربلا یزیدیان و جبهه ظلم و جور بودند و قهرمان صفحه روشن و زیبای آن امام حسین علیهم‌السلام ویاران باوفایشان که به همه‌ی عالم درس آزادگی دادند.

فرمانده حوزه بسیج امام حسن رویان گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است. اهتمام به برگزاری یادواره‌ شهدا به‌نوعی ارزش نهادن بر ایثارگری شهدا و پاسداری از خون گران‌بهای آنان است

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳