كدخبر: 4398 بدون دیدگاه

شهردار رویان: عزم مجموعه مدیریت شهری رویان دراستقبال از سرمایه‌گذاران و گردشگران

تاریخ انتشار : در ساعت:
شهردار رویان: عزم مجموعه مدیریت شهری رویان دراستقبال از سرمایه‌گذاران و گردشگران

قلم ما: کنفرانس خبری شهردار رویان با حضور رسانه های بین المللی و با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری شهر رویان در دفتر شهردار برگزار شد. شهردار رویان با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای اظهار داشت: : مدیریت شهری در راستای تحقق […]

قلم ما:

کنفرانس خبری شهردار رویان با حضور رسانه های بین المللی و با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری شهر رویان در دفتر شهردار برگزار شد.
شهردار رویان با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای اظهار داشت: : مدیریت شهری در راستای تحقق توسعه و پیشرفت کشور که در گروی اجرای اقتصاد مقاومتی است اقدامات موثری را در خصوص تحول ساختاری در زمینه عملکرد و فعالیت‌های شهرداری انجام داده است .
احمد توکلی در ادامه شرایط اقلیمی پهنه مازندران به خصوص شهررویان را منحصر به فرد خواند و گفت: وجود بزرگترین دریاچه جهان، جنگل های قدیمی هیرکانی با میلیونها سال قدمت، رشته کوه های البرز و جلگه های سرسبز، آب و هوای بی نظیری را برای این منطقه رقم زده است.
شهرداریها بعنوان یک نهادخدماتی و عمرانی شناخته میشوند اما شهرداری رویان بر اساس دستور کار شورا و پیشنهاداتی که ارائه کردیم توانستیم شهرداری را به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی تبدیل کنیم
وی تصریح کرد: همچنین دسترسی مناسب گردشگران به راههای مواصلاتی پایتخت امکانات و پتانسیل شهر رویان را از لحاظ رقابت پذیری در نقطه مناسبی قرار می‌دهد و به امید خدا با تسهیلاتی که دولت در ارتباط با چهاربانده کردن محور هراز و چالوس در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌دهد، تردد آسان مردم به عنوان یک مزیت ویژه رقم خواهد خورد.
توکلی در بخش دیگری از سخنانش دعوت و بکارگیری از مشاورین، اساتید و نخبگان دانشگاهی و ایجاد فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و مراکز آموزشی شهروندی را از جمله اقدامات موثر در راستای آموزش سواد گردشگری به شهروندان رویان برشمرد و گفت: باید سواد رسانه‌ای مردم را در عرصه های مختلف از جمله چگونگی برخورد با گردشگران داخلی و خارجی بالا ببریم.
چرا که عزم راسخ مجموعه مدیریت شهری رویان برای استقبال از سرمایه‌گذاران و گردشگران، یک فرصت رقابتی ویژه در میان سایر شهرها و نقاط این منطقه فراهم کرده است و در این راستا تلاش مان بر این است که آثار تاریخی، فرهنگی و مذهبی موجود را حفظ کنیم و برای ارتقاء آن بکوشیم تا به عنوان یک شهر گردشگرپذیر بتوانیم صادرات فرهنگی داشته باشیم.
در ادامه سرهنگ حسین محمودی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نور در ضمن قدردانی از تلاش های شهردار و اعضای شورای شهر رویان نسبت به اقدامات مثبت صورت گرفته در منطقه گفت: هرکشوری که برپایه حضور مردم حرکت کند ، موفق است.
وی اظهار داشت : توسعه صنعت گردشگری در رویان یک فرصت است و ما باید از فرصت استفاده کنیم
سرهنگ محمودی با بیان این مطلب که بسیج همواره در جهت پیشروی کشور آماده است، گفت: در راستای پیروی از دستورات دینی ، تببین فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، رویان به شهر مهربانی و امنیت تبدیل گردیده است.
وی خاطرنشان کرد : توسعه صنعت گردشگری ، حمایت از تولید ملی خصوصا نگاه ویژه به صنایع کوچک در دستور کار نهاد مقدس سپاه پاسداران است.

رییس شورای شهر رویان:گردشگری دریایی در رویان افتتاح میشود

در ادامه کامبخش سالاریان رییس شورای اسلامی شهر رویان نیز بیان داشت:: بزودی گردشگری دریایی در شهر رویان افتتاح می شود.
وی ضمن بیان این مطلب که رویان سرشار از امنیت برای گردشگران بین المللی است تصریح کرد: برای توسعه گردشگری دریایی با شرکتی از کشور ترکیه در حال مذاکره هستیم و گفتگو های مقدماتی آغاز شده است تا هم اشتغالزایی و هم صنعت توریسم در شهر رویان را افزایش دهیم.

نائب رییس شورا شهر رویان:سرمایه گذاری و مشارکت یکی از برنامه های اصلی شهرداری است
در ادامه بابایی نائب رییس شورای اسلامی شهر رویان گفت: افزایش مشارکت ها و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی بحث اساسی شهرداری است و در این رابطه به هیچ عنوان شعار نمی دهیم و از همه سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در این شهر را دارند حمایت خواهیم کرد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳