كدخبر: 4128 بدون دیدگاه

درجلسه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکیدشد؛ توسعه صادرات هدف اصلی ایجاد مناطق آزاد

تاریخ انتشار : در ساعت:
درجلسه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکیدشد؛ توسعه صادرات هدف اصلی ایجاد مناطق آزاد

قلم ما: به گزارش مارین تایمز، اسحاق جهانگیری در این جلسه هدف از ایجاد مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی را جلب سرمایه گذاری و توسعه صادرات غیرنفتی عنوان کرد. وی خاطرنشان کرد: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نیز بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این مناطق در جهت توسعه کشور تاکید شده است. در […]

قلم ما:

به گزارش مارین تایمز، اسحاق جهانگیری در این جلسه هدف از ایجاد مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی را جلب سرمایه گذاری و توسعه صادرات غیرنفتی عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نیز بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این مناطق در جهت توسعه کشور تاکید شده است.
در این جلسه دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، گزارشی از صورت‌های مالی و عملکرد سازمان مناطق آزاد اروند، ماکو، انزلی، قشم، کیش و ارس مربوط به سال مالی ۱۳۹۴ ارائه کرد که پس از بحث و بررسی ضمن تقدیر از برگزاری بموقع و مطلوب مجامع عمومی سالیانه سازمان‌های مناطق آزاد، صورت‌های مالی مناطق آزاد مذکور به تصویب رسید.
در این نشست همچنین دستورالعمل سفرهای خارجی کارکنان سازمان‌های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد کمیته‌ای مرکب از نمایندگان وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و دبیرخانه شورا، با بررسی دستورالعمل مربوطه در مورد سفرهای خارجی کارکنان سازمان‌های مناطق آزاد تصمیم گیری نماید.
در ادامه این نشست که وزرای نفت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، نمایندگان وزرای عضو شورایعالی مناطق آزاد تجاری_صنعتی و ویژه اقتصادی و استانداران خراسان رضوی، کرمانشاه و مازندران نیز حضور داشتند، اصلاح گرایش و موضوع فعالیت منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به تصویب رسید.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳