كدخبر: 2808 بدون دیدگاه

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:مسؤولان باید نسبت به عملکرد خود و در مقابل مطالبات مردم پاسخگو باشند.

تاریخ انتشار : در ساعت:
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:مسؤولان باید نسبت به عملکرد خود و در مقابل مطالبات مردم پاسخگو باشند.

به گزارش قلم ما از شهرستان محمودآباد، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان باید نسبت به عملکرد خود و در مقابل مطالبات مردم پاسخگو باشند. علی اسماعیلی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات و معضلات روستای خوردونکلا و ۹ روستای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: وظیفه نمایندگان نظارت […]

به گزارش قلم ما از شهرستان محمودآباد، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان باید نسبت به عملکرد خود و در مقابل مطالبات مردم پاسخگو باشند.

علی اسماعیلی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات و معضلات روستای خوردونکلا و ۹ روستای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: وظیفه نمایندگان نظارت بر عملکرد مدیران است و عدم پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه مدیران باید با تواضع و فروتنی و عملی کردن تکریم ارباب رجوع، روحیه مطالبه‌گری مردم را ارتقا دهند، افزود: روستاها را باید به سمت توسعه سوق داد نه رشد و مفهوم رشد به کمیت بستگی دارد و ما به دنبال توسعه هستیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در توسعه، متوازن بودن توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی مدنظر است و ما نیازمند این هستیم که در این حوزه بیش از پیش تلاش شود، گفت: اگر در محمودآباد روستاها توسعه پیدا کنند، به دنبال آن بدون شک اقتصاد شهرستان نیز رونق پیدا می‌کند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه مدیران از ظرفیت‌های موجود باید بیشترین بهره را ببرند و مدیر توانمند باید بتواند از کمترین منابع بیشترین استفاده را ببرد، تصریح کرد: در این چهار سال تمام تلاش ما در راستای کارآفرینی، تولید فکر و تقویت اندیشه خواهد بود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳