كدخبر: 2802 بدون دیدگاه

بازدید رئیس هیات ووشو مازندران از سالن شهدای ترسیاب

تاریخ انتشار : در ساعت:
بازدید رئیس هیات ووشو مازندران از سالن شهدای ترسیاب

به گزارش خبرنگار قلم ما از شهرستان محمودآباد،علیرضا قهاری رئیس هیات ووشو مازندران به همراه تنی چند از اعضای هیأت با حضور در محمودآباد و ضمن بازدید از سالن شهدای ترسیاب ،در محل اداره ورزش و جوانان با شعبان پور سرپرست این اداره به گفتگو نشست و در خصوص عملکرد و مشکلات این هیأت بحث […]

به گزارش خبرنگار قلم ما از شهرستان محمودآباد،علیرضا قهاری رئیس هیات ووشو مازندران به همراه تنی چند از اعضای هیأت با حضور در محمودآباد و ضمن بازدید از سالن شهدای ترسیاب ،در محل اداره ورزش و جوانان با شعبان پور سرپرست این اداره به گفتگو نشست و در خصوص عملکرد و مشکلات این هیأت بحث و تبادل نظر نمودند.

قهاری در دور جدید بررسی عملکرد هیات های ووشو با حضور در محموداباد و دیداری که با سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان انجام شد گفت : برنامه ریزی ،تعامل و استفاده از تمامی ظرفیت ها ،ووشوی محموداباد میتواند دوباره به جایگاه اصلی خود برگردد.

وی با اعلام اینکه استقبال از رشته‌های پر تعدد ووشو زیاد است، تصریح کرد:آنچه که در این زمینه شاهد آن هستیم علاقمندی جوانان و نوجوانان به رشته ووشو است که به نظر می‌رسد زمینه‌ای فراهم شده تا این رشته ورزشی بیش از گذشته جایگاه واقعی خود را در شهرستان پیدا کند.

رئیس هیات ووشو مازندران خواهان مسئولیت، توام با اجرای عملکرد مفید برای اعضای هیأت ووشو شهرستان شد وتصریح کرد: هنگامی می توانیم قابلیت های ووشو شهرستان را در حد واقعی خود نشان دهید که به دور از حاشیه ها فعالیت کنیم.

قهاری با اشاره به پتانسیل های موجود در ورزش شهرستان محموداباد، تاکیدکرد: با توجه به استعدادهای موجود در محموداباد و جوانان مستعد این شهرستان و البته با تبدیل شدن سالن ترسیاب به آکادمی و خانه ووشو که مقدمات این کار نیز انجام گرفته، این پتانسیل وجود دارد که محمودآباد به قطب ووشو در غرب استان تبدیل شود و مطمئن باشید در این راه برای پیشرفت ووشو این شهر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس هیأت ووشو استان در پایان برنامه ریزی منسجم و کارشناسی و استفاده از حمایت کنندگان مالی و دوری از حواشی وتعامل با یکدیگر را گام های اصلی پیشرفت و ترقی ورزش علی الخصوص ووشو دانست.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان محموداباد در بازدید سرزده مسئولین هیات ووشو استان گفت: برگزاری نشست و بررسی مشکلات هیات ووشو محمودآباد در این اداره عاملی موثری در رشد و توسعه ورزش ووشو این شهرستان خواهد شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳