كدخبر: 2727 بدون دیدگاه

مستند داستانی سردار عشق در شهرستان نور تولید میشود

تاریخ انتشار : در ساعت:
مستند داستانی سردار عشق در شهرستان نور تولید میشود

مستند داستانی سردار عشق در شهرستان نور تولید میشود به گزارش خبرنگار قلم ما از شهرستان نور، مستند داستانی سردار عشق روایت‌گر دلاوریهای شهید سید محمد علوی به همت آموزشگاه سینمایی جوان شهرستان نور و همکاری شهرداری رویان تولید میشود. مسئول آموزشگاه سینمایی جوان شهرستان نور که از مستند سازان خوب این شهرستان است در […]

مستند داستانی سردار عشق در شهرستان نور تولید میشود
به گزارش خبرنگار قلم ما از شهرستان نور، مستند داستانی سردار عشق روایت‌گر دلاوریهای شهید سید محمد علوی به همت آموزشگاه سینمایی جوان شهرستان نور و همکاری شهرداری رویان تولید میشود.
مسئول آموزشگاه سینمایی جوان شهرستان نور که از مستند سازان خوب این شهرستان است در بیوگرافی خود به قلم ما گفت:تحصیلکرده رشته هنربازیگری و سینما هستم. و از سال ۱۳۷۷ تا سال ۱۳۸۱ بعنوان گوینده رادیو مشغول بکار بوده و تا سال ۱۳۸۵ کارگردان تلویزیون در شبکه های استانی بودم هم اینک هم بعنوان کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نورهستم. همچنین مدرس و مدیر مسئول آموزشگاه سینمایی جوان در رشته های بازیگری،کارگردانی،عکاسی و فیلمسازی،نویسنده گی و کارگردانی ،مدرس هنرهای نمایشی و داور جشنواره های مختلف تئاتر استانی و خبرنگار خبرگزاری ایکنا فعالیت دارم.و همچنین فیلم های نقش و فرش،سولاردنی،هدیه روز مادر،نذری،یک مربی یک تیم، گاهی پسرها چه زود مرد میشوند،از نور تا نور،کمل زنی،ردپای عشق از جمله کارهای من در طول این سالها است.
عبدالرضا رشیدی مدیر مسئول آموزشگاه سینمایی جوان و کارگردان مستند سردارعشق اظهار کرد: این مستند معرفی گوشه ای از دلاوری های سردار شهید سید محمد علوی است.
وی در ارتباط با مستند سردار عشق تصریح کرد:شهید سید محمد علوی اهل رویان بوده و قبل از انقلاب در فعالیت های سیاسی با اندیشه های امام راحل همراه بوده است و در پخش اعلامیه و نوار سخنرانی های امام در رویان تلاش میکرد و پس از انقلاب با شروع جنگ تحمیلی در درگیری با مزدوران در آزادسازی ایستگاه تلویزیونی سوردار،مسئول آموزش نظامی بسیجیان ،مسئول اطلاعات و عملیات و مسئول آموزش بیسیم و… در منطقه عملیاتی شوش فعال بوده است .و در یکی از ماموریت های شناسایی عملیاتی شوش در انفجار مین پاهایش قطع و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
رشیدی در ادامه گفت:تا کنون اقدام شایسته ای در خصوص به تصویر کشیدن و تولید فیلم با موضوع شهدای شهرستان صورت نگرفته است البته طی سالهای اخیر بمناسبت آزادسازی خرمشهر مستندی کوتاه با عنوان از نور تا نور با مصاحبه ای از سردار بابایی تولید شد.
وی اشاره کرد: در راستای معرفی دلاوری و مبارزات شهدای شاخص شهرستان نوربه این مقوله کمتر پرداخته شده است و شایسته است که هنرمندان و فیلمسازان هم در این راستا قدمی بردارند همانطور که در این مستند که به گوشه هایی از دلاوری های سردار شهید محمدعلوی می پردازد به صورت بازسازی در منطقه عملیاتی شوش ضبط میشود.همچنین از دیگر صحنه های این مستند بازسازی دوران آموزشی ،مبارزه با اشرار در ایستگاه تلویزیونی سوردار است.
این مسئول عنوان داشت:عوامل ساخت و تولید این مستند همه از آموزشگاه سینمایی جوان شهرستان نور هستند

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳