كدخبر: 2320 بدون دیدگاه

فرماندار محمودآباد:پیشرفت کشور در حوزه های مختلف در گرو پویایی علمی دانشجویان است

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار محمودآباد:پیشرفت کشور در حوزه های مختلف در گرو پویایی علمی دانشجویان است

 به گزارش خبرنگار قلم ما از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور ردر جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان محمودآباد ، اظهار داشت:پیشرفت کشور در حوزه های مختلف در گرو پویایی علمی دانشجویان است و حفظ آرامش فضای دانشگاه بسیار مهم است، اما باید دانشجویان را در برابر آسیب ها حفظ کرد . وی ادامه داد :  معضل امروز […]

 به گزارش خبرنگار قلم ما از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور ردر جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان محمودآباد ، اظهار داشت:پیشرفت کشور در حوزه های مختلف در گرو پویایی علمی دانشجویان است و حفظ آرامش فضای دانشگاه بسیار مهم است، اما باید دانشجویان را در برابر آسیب ها حفظ کرد .

وی ادامه داد :  معضل امروز پیش روی دانشجویان، اعتیاد است که پیشگیری از آن با ایجاد واحد مشاوره در دانشگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

یوسف پور اضافه کرد: واحد دانشجویی باید بیش از پیش بر خوابگاه ها نظارت داشته باشد تا شاهد بروز آسیب نباشیم.

وی بیان اینکه دانجشویان در دانشگاه ها نباید منفعل باشند ، افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای کرسی های آزاداندیشی در راستای ایجاد شور ونشاط در دانشگاه است وباید در دستور کار قرار گیرد .

یوسف پور افزود: امروز ارتباط صنعت ودانشگاه باید شکل بگیرد تا فضای علمی ، عملی شود .

وی با اشاره به اینکه ۹ واحد آموزشی در شهرستان فعال است ،تصریح کرد: فضای علمی باید در جهت پیشرفت اقتصادی ،اجتماعی وفرهنگی محمودآباد به کار گرفته شود.

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد در ادامه این جلسه افزود: دانشجویان می توانند سفیرانی برای معرفی شهرستان باشند .

وی ادامه داد: تاکنون از ظرفیت دانشگاه ها در راستای حل معضلات شهرستان استفاده نشده است.

زراعتی خاطرنشان کرد:امروز آمار اعتیاد ومصرف دخانیات در میان جوانان نگران کننده است وباید علمی وعملی درجهت پیشگیری به آن پرداخت.

وی تصریح کرد: باور هادر دانشگاه در حال تغییر به چالش است و باید بیش از پیش به آن توجه شود.

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: معضل طلاق نیز به آسیبی  برای قشر جوان تبدیل شده ونباید به راحتی از کنار آن گذشت.

وی اجرای کرسی های آزاداندیشی را ضروری خواند و گفت: پس از اجرای برجام ،که مقام معظم رهبری از این مهم به عنوان یک دستاورد وافتخار ملی یاد کردند، دانشگاه ها می توانستند در جهت آگاهی دانشجویان گام بردارند.

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: متاسفانه این اتفاق مهم توسط دانشگاه ها پوشش داده نشد و برخی نیز در جهت تخریب دولت تدبیر وامید گام برداشتند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳