كدخبر: 2302 بدون دیدگاه

جلسه ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۴هیأت فوتبال محمودآباد ارائه شد.

تاریخ انتشار : در ساعت:
جلسه ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۴هیأت فوتبال محمودآباد ارائه شد.

اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران – شرح خبر به گزارش خبرنگار قلم ما، به منظور بررسی مشکلات و عملکرد هیأت فوتبال شهرستان ،تبیین  و  ارائه برنامه عملیاتی سال جاری هیأت، روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت جلسه ای با حضور رئیس ،اعضا و کیته های هیأت نجات غریق  ،کارسناسان اداره و به ریاست معاون اداره ورزش […]

اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران – شرح خبر

به گزارش خبرنگار قلم ما، به منظور بررسی مشکلات و عملکرد هیأت فوتبال شهرستان ،تبیین  و  ارائه برنامه عملیاتی سال جاری هیأت، روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت جلسه ای با حضور رئیس ،اعضا و کیته های هیأت نجات غریق  ،کارسناسان اداره و به ریاست معاون اداره ورزش و جوانان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

مهرداد خسروی رئیس هیأت فوتبال محمودآباد ضمن تقدیر و تشکر از اداره ورزش و جوانان محمودآباد،ابتدا در گزارشی به عملکرد این هیأت در یکسال اخیر در بخش های مختلف اشاره داشتند.

خسروی گفت :موانع زیادی وجود دارد بالاخص موانع مادی که به نظر می رسدمیتوان جلو پیشرفت انجام کار را گیرد ولیکن با همفکری اعضاء و مسئولین وبرنامه ریزی صحیح می توانیم این عقبه را پشت سر بگذاریم.

 رئیس هیات فوتبال شهرستان محمودآباد افزود:درسطح فوتبال پایه کارهای بسیارخوبی انجام گرفته ومسابقات در تمام رده های سنی برگزار نموده ایم ودر حق واحترام به پیشکسوتان نیز همگی شاهد مسابقات بسیار خوب وباکیفیتی درشهرستان بودیم.

وی ادامه داد:امسال باید برای داوران  ومربیان درسطح شهرستان کلاسهای آموزشی ،توجیهی برگزار می کینم و از برنامه های آتی هیأت می باشد.

خسروی درپایان افزود:برای کشف استعدادهای نهفته درشهرستان باید مسابقات بیشتری برگزار شود تا این استعدادها شکوفا کنیم لازمه این امرتنظیم تقویم ورزشی است که این مقوله بزودی زود محقق خواهد شد.

در پایان شعبان پور معاون اداره ورزش و جوانان محمودآباد پس از استماع،سخنان خودرا باعرض خیر مقدم  و تشکر و قدردانی از زحمات اعضاء هیأت آغاز کرد.

معاون اداره ورزش و جوانان هدف از تشکیل این جلسات را ضمن ارزیابی عملکردو تبیین برنامه های عملیاتی  هیأت،بررسی   نواقص و مشکلات و ارائه راه حلها برای رسیدن به یک هدف  وآن گسترش و نهادینه شدن ورزش در بین آحاد مردم و پیشرفت ورزش  فوتبال می باشد.

شعبان پور ضمن مناسب دانستن عملکرد هیأت در سال گذشته بر توجه و تلاش بیشتر برای پیشبرد ورزش پر طرفدار فوتبال تاکید داشتند .

وی استعدادیابی و رشد پایه ای ورزشکاران و فوتبال شهرستان با توجه به ظرفیت بسیار بالای این رشته در شهرستان، یکی از مهمترین اولویت های هیأت دانست و برای نظارت دقیق بر فعالیت مدارس فوتبال برای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی هیأت  توجه داشته باشد و برای اینکه در آینده فوتبال شهرستان  به افتخارات برسد باید از رده های سنی پایه بر روی آن سرمایه گذاری کرد.

معاون اداره ورزش و جوانان محمودآباد با بیان اینکه شهرستان  نیاز به ورود نسلی مستعد به این رشته ورزشی دارد، اضافه کرد:مدارس فوتبال درشهرستان فعالیت خوبی دارند اما باید بر تعداد آنها افزوده شود تا بازیکنان مستعد تربیت شده و به آینده فوتبال شهرستان معرفی شوند.

وی در ادامه  به فوتبال محلات اشاره داشت و یاد آور شد: در مناطق محروم و کم امکانات چهره های بسیار مستعدی  هستند که به فوتبال و فوتسال می پردازند و برای شناسایی استعدادها سیاست کاری ویژه ای را نیز در دستور کار داریم.
شعبان پور راهاندازی مدارس فوتبال را باعث جذب و آموزش استعدادهای ورزشی و زمینهساز ایجاد پیشتوانه در فوتبال شهرستان  دانست و اظهار داشت :برگزاری لیگ مدارس فوتبال می تواند نقطه عطفی در کشف استعدادها باشد و هیئت فوتبال با همکاری باشگاهها در این زمینه نگاه ویژه لای داشته باشد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳