كدخبر: 17439 بدون دیدگاه

با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی پروژه پل سبزه رود رویان آغاز شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی پروژه پل سبزه رود رویان آغاز شد

اسم کلنگزنی عملیات اجرایی پل ارتباطی خیابان مسجد جامع به خیابان فرهنگ شهر رویان با مهندس احمد توکلی فرماندار شهرستان نور، مهندس حسین زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم ما،مهندس توکلی فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه […]

اسم کلنگزنی عملیات اجرایی پل ارتباطی خیابان مسجد جامع به خیابان فرهنگ شهر رویان با مهندس احمد توکلی فرماندار شهرستان نور، مهندس حسین زاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم ما،مهندس توکلی فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه با همت و تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.

فرماندار نور با اشاره به اجرای پروژه های متعدد و تاثیر گذار در حوزه رویان بر همگرایی اعضای شورا و شهرداری در راستای خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر، عامل پیشرفت و توسعه و بهبود روند فعالیت مدیریت شهری است.

مهندس توکلی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی این تصریح کرد: این پروژه یکی از مهمترین مطالبات مردم شهر رویان بود که با هدف ایمن سازی در مواقع بارندگی و جلوگیری از انسداد مسیر در دستور کار مدیریت شهری رویان قرار گرفته است.

شهردار رویان هم در خصوص آغاز عملیات اجرایی این پروژه عنوان کرد:این پروژه یکی از مهمترین مطالبات مردم در ۲۰ سال اخیر بود که امروز شاهد مراسم کلنگزنی آن هستیم.

مهندس حسین زاده با عنوان کرد: این پروژه پل ارتباطی خیابان مسجد جامع به خیابان فرهنگ است.

شهردار رویان در ادامه گفت:این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان با مشخصات فنی طول پروژه ۲۶ متر و عرض ۱۴ متر از منابع داخلی شهرداری در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی قرار گرفته است.

     

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳