كدخبر: 17402 بدون دیدگاه

شادمانه ای برای مازندرانی ها در آستانه سال نو/افتتاح مدرن ترین شهربازی شمال کشور در مجتمع سیمرغ محمودآباد

تاریخ انتشار : در ساعت:
شادمانه ای برای مازندرانی ها در آستانه سال نو/افتتاح مدرن ترین شهربازی شمال کشور در مجتمع سیمرغ محمودآباد

مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ از افتتاح مدرن‌ترین شهربازی شمال کشور در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد به گزارش پایگاه خبری قلم ما،مهندس بابک کلانتری با اعلام این خبر گفت: مجتمع سیمرغ با اعتباری بالغ بر ۵۴۰میلیارد ودرفضای۳۰هزار مترمربع با سرمایه اولیه درسال ۹۶ افتتاح شد. مدیرعامل سرای گردشگری با بیان اینکه فاز اول این پروژه در […]

مدیرعامل سرای گردشگری سیمرغ از افتتاح مدرن‌ترین شهربازی شمال کشور در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد

به گزارش پایگاه خبری قلم ما،مهندس بابک کلانتری با اعلام این خبر گفت: مجتمع سیمرغ با اعتباری بالغ بر ۵۴۰میلیارد ودرفضای۳۰هزار مترمربع با سرمایه اولیه درسال ۹۶ افتتاح شد.

مدیرعامل سرای گردشگری با بیان اینکه فاز اول این پروژه در سال جدید به بهره برداری می رسد عنوان کرد:کلنگ احداث شهربازی سیمرغ در سال ۱۴۰۱ به زمین زده شد و اکنون به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است.

مهندس کلانتری اظهار کرد: در رابطه با فاز دو این مرکز شهربازی مدرن مجموعه، در سال نو ۱۴۰۲ بهره برداری می‌شود که شامل سالن سرپوشیده دانی لند که ۳۰ بازی در رده های سنی مختلف در خود جای داده، پردیس سینمایی، بولینگ، ماشین برقی، کشتی دزدان دریایی، سفینه هیولا و همچنین بزرگ‌ترین چرخ و فلک در استان مازندران که مخصوص بزرگسالان است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۲۰ نیروی کار و دعوت برای کار با ظرفیت ۸۰ نفر و پیش بینی برای حضور ۲۰۰ نفر دیگر می‌تواند بسیاری از مشکلات کاری و یا بیکاری در مرحله حساس از کشور می تواند به عنوان یک کارآفرین تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل مجتمع سیمرغ در راستای تکمیل پروژه از سوی ادارات و نهاد های مختلف خاطرنشان کرد: کمک‌های نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس و فرماندار محمودآباد در سهولت مشکلات مجتمع بی‌تاثیر نبوده و جا دارد از این عزیزان کمال تشکر را داشته باشم.

مهندس کلانتری اظهار کرد: در ایام عید ۳سالن سینما و ۳ فیلم در سه سانس برای مسافرین و شهروندان اجرا می شود.

 

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳