كدخبر: 16815 بدون دیدگاه

افتتاح دو طرح عمرانی بمناسبت هفته دولت در روستای ورازده علیا بخش چمستان

تاریخ انتشار : در ساعت:
افتتاح دو طرح عمرانی بمناسبت هفته دولت در روستای ورازده علیا بخش چمستان

در هفته دولت دو طرح عمرانی با حضور نماینده مردم نور در مجلس،فرماندار شهرستان نور،بخشدار چمستان و سایر مسئولان شهرستانی در روستای ورازده علیا به بهره برداری رسید. به گزارش قلم ما، فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد: وظیفه مسئولان در هفته دولت، تبیین دستاوردها و خدمات ارزنده به مردم است. مهندس توکلی […]

در هفته دولت دو طرح عمرانی با حضور نماینده مردم نور در مجلس،فرماندار شهرستان نور،بخشدار چمستان و سایر مسئولان شهرستانی در روستای ورازده علیا به بهره برداری رسید.

به گزارش قلم ما،

فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد: وظیفه مسئولان در هفته دولت، تبیین دستاوردها و خدمات ارزنده به مردم است.

مهندس توکلی بیان داشت:همه مسئولان در هر مسئولیتی که هستتد باید جایگاه خود را مهم و ارزشمند بدانند و با جهاد تبیین و امید آفرینی تلاش خود را برای تقویت نظام بکنند.

فرماندار نور خاطرنشان کرد:نهضت اجرای طرح های هادی در بیشتر روستاهای شهرستان،ساماندهی و بهسازی راه های روستایی،رفع مشکلات آب شرب از مهمترین اقدامات است.

نماینده مردم شهرستان هم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد:هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه عملکرد ادارات در بین مردم است.

مهندس فرزانه بیان داشت:تلاش مجلس برای ارائه خدمات در بین روستاها یکی از مهمترین برنامه های طرح بهارستان است و ۴۰ درصد به صورت رایگان در اختیار روستاها قرار میگیرد.

بخشدار چمستان هم در این مراسم گفت: هفته دولت احیا کننده و یادآور خاطره دو شهید نامی عرصه خدمت، شهیدان”رجایی و باهنر” و فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های گوناگون است.

میثم عبدی با بیان اینکه اجرای طزح هادی،زیرسازی آسفالت،اجرای جداول،جابجایی تیر برق،طرح سیم به کابل،احداث دیوار حائل،روشنایی محور چمستان_آمل و غیره با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در بخش چمستان بمناسبت هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

سمانه احمدی دهیار روستای ورازده علیا هم ضمن تبریک هفته دولت به مسئولان بیان داشت:پروژه احداث دیواره حائل سنگی مشارکتی بطول ۱۳۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و پروژه چاه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳