كدخبر: 16477 بدون دیدگاه

✅خیران نیک اندیش نوری ۲۲۰ میلیون تومان به هلال احمر شهرستان نور کمک کردند

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅خیران نیک اندیش نوری ۲۲۰ میلیون تومان به هلال احمر شهرستان نور کمک کردند

✅رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور از کمک ۲۲۰ میلیون تومانی داوطلبان و خیران هلال احمر شهرستان نور برای کمک به بیماران صعب العلاج و نیازمندان خبر داد.   ✅علی اصغر خاکپور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: خدمت بی منت به مردم و انجام اقدام‌های بشر دوستانه، امدادی و عام المنفعه نشان […]

✅رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور از کمک ۲۲۰ میلیون تومانی داوطلبان و خیران هلال احمر شهرستان نور برای کمک به بیماران صعب العلاج و نیازمندان خبر داد.

 

✅علی اصغر خاکپور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:

خدمت بی منت به مردم و انجام اقدام‌های بشر دوستانه، امدادی و عام المنفعه نشان افتخار داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

✅رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور با بیان اینکه خیرین نیک اندیش شهرستان و بمنظور رفع آلام و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند و صعب العلاج در سال ۱۴۰۰ کمک های نقدی بحساب نیازمندان واریز شد افزود:این واریزی ها شامل هزینه های دارویی،فیزیوتراپی،توانبخشی و جراحی بوده است که بحساب ۹۰ ٪ بیماران و نیازمندان واریز شده و ۱۰ ٪دیگر هم در حال واریز شدن است.

✅خاکپور در ادامه گفت:امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان نور بصورت داوطلبانه فعالیت میکنند و با آموزش هایی که به آنها در طی سال داده میشود و با توجه به تخصص هایی که دارند در فعالیت های امدادی بکار گیری میشوند.

✅این مسئول اشاره کرد:اعضای بصورت سه دسته فعال،نیمه فعال و غیرفعال تقسیم میشوند که در حوزه داوطلبانه،خیرین ،هدایت و مشارکت،جوانان و امدادگر بصورت عملیاتی فعالیت میکنند.

✅خاکپور در ادامه اشاره کرد:خوشبختانه در این شهرستان جوانان بسیار با انگیزه و مستعدی داریم که با عشق فراوان در مسیر خدمت رسانی آماده فعالیت هستند و بدون چشمداشت کار می کنند.

✅رئیس هلال احمر نور با بیان اینکه لحظه هایی در زندگی امدادی یک امدادگر و نجاتگر وجود دارد که حاضر نیست با هیچ لحظه ای دیگر عوض کند افزود:فعالیت های هلال احمر از فعالیت های دیگر سازمان ها فراتر است و چون با نجات جان مردم ارتباط دارد تاثیر مثبتی در زندگی شخصی امدادگران میگذارد و زمانی که مصدومی را از متن حادثه نجات می دهی آن اشک شوق و لبخند رضایتی که بر روی لب مصدوم و همراهان او نشسته بهترین هدیه است به امدادگران است.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳