كدخبر: 16463 بدون دیدگاه

پیام تبریک رئیس هیات وزنه برداری شهرستان نور به مناسبت فرارسیدن روز معلم

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک رئیس هیات وزنه برداری شهرستان نور به مناسبت فرارسیدن روز معلم

به گزارش قلم ما، جواد اشکرف رئیس هیات وزنه برداری شهرستان نور در پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: روز معلم، فرصتی است مغتنم برای سپاس از میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت که همانا تجلیل […]

به گزارش قلم ما، جواد اشکرف رئیس هیات وزنه برداری شهرستان نور در پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

روز معلم، فرصتی است مغتنم برای سپاس از میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت که همانا تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی، وظیفه مهم دینی و ملی انسان‌های بزرگ منشی است که با رسالتی عظیم و بی بدیل در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی و علم‌آموزی، آگاهی‌بخشی ومعرفت‌شناسی، بی ادعا گام بر می‌دارند.

مقام شامخ و والای معلم را نمی‌توان در ترازوی مادی به سنجش گذاشت و با تعبیرات و اصطلاحات معمول، اهمیت و ارزش راستین آن را وصف کرد، چرا که معلم، فروزان کننده مشعل بینش و دانش و تربیت آموز زندگی پربار آدمی بر بسیط جهان است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را حضور همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین شهرستان نور را تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

جواد اشکرف

رییس هیات وزنه برداری شهرستان نور

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳