كدخبر: 16446 بدون دیدگاه

مدیرعامل: کارخانه کاغذسازی پاژ سلولز آریا روی ریل توسعه/آمادگی جذب ۱۰۰ نیروی کار

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیرعامل:  کارخانه کاغذسازی پاژ سلولز آریا روی ریل توسعه/آمادگی جذب ۱۰۰ نیروی کار

به گزارش قلم ما مدیرعامل کارخانه کاغذسازی پاژ سلولز آریا از آغاز فعالیت این کارخانه و آمادگی جذب ۱۰۰ نفر نیروی کار در راستای اشتغالزایی مردم منطقه خبر داد. ✅در پی بازدید مهندس احمد توکلی فرماندار شهرستان نور از شرکت پاژ سلولز آریا واقع در شهرک صنعتی چمستان که با حضور مهندس درخشنده معاون عمرانی،مهندس […]

به گزارش قلم ما مدیرعامل کارخانه کاغذسازی پاژ سلولز آریا از آغاز فعالیت این کارخانه و آمادگی جذب ۱۰۰ نفر نیروی کار در راستای اشتغالزایی مردم منطقه خبر داد.

✅در پی بازدید مهندس احمد توکلی فرماندار شهرستان نور از شرکت پاژ سلولز آریا واقع در شهرک صنعتی چمستان که با حضور مهندس درخشنده معاون عمرانی،مهندس عبدی بخشدار چمستان و جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان و هیات امنا شهرک صنعتی برگزار شد مهندس جلال نوابی مدیرعامل این واحد تولیدی با بیان اینکه این کارخانه تولیدات خود را در سال ۱۴۰۰ با توجه به استانداردهای بین‌المللی وارد بازار کرده است گفت: در حال حاضر این کارخانه روی ریل توسعه ارتقاء قرار گرفته و در راستای کمیت و کیفیت تولید و حفظ محیط زیست فعالیت میکند.

✅مهندس نوابی به نقش مهم اشتغالزایی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران و مدیریت این واحد تولیدی آمادگی خود را برای اشتغالزایی و ۱۰۰ نفر نیروی جدید اعلام میکنند و انتظار داریم مدیران محترم استانی و شهرستانی در جهت توسعه این مهم ما را حمایت نمایند.

✅فرماندار شهرستان نور هم در این بازدید با تقدیر از سرمایه گذاران کارخانه کاغذسازی پاژ سلولز آریا بیان کرد:روشن شدن چراغ هر کارخانه تولیدی چراغ ده ها خانه را روشن میکند بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان تاکید کرد.

✅مهندس توکلی خاطرنشان کرد:فعالیت هرچه بیشتر واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی می تواند در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی منطقه تاثیرگذار باشد افزود:در صورت فعال سازی این کارخانه با جذب  ۱۰۰ نفر اشتغالزایی صورت خواهد گرفت که نقش مهمی در بازیافت پسماند خشک(کاغذ) و مواد سلولزی خواهد داشت.

✅نماینده عالی دولت در شهرستان نوربا تاکید بر تعامل وحمایت دستگاه های اجرایی با واحدهای صنعتی افزود: اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهرستان، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال است و در این راستا از هیچگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد چرا که با روشن شدن چراغ هر کارخانه تولیدی چراغ ده ها خانه را روشن خواهد کرد.

✅گفتنی است مقرر شد مشکلات زیرساختی،برق،اوقاف و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی پیگیری شود‌.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳