كدخبر: 16443 بدون دیدگاه

✅نماینده مردم شهرستان نور: گام اساسی برای ارتقای مناطق کم برخوردار با جذب اعتبارات مناسب

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅نماینده مردم شهرستان نور: گام اساسی برای ارتقای مناطق کم برخوردار با جذب اعتبارات مناسب

✅نماینده مردم شهرستان نور در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس شورای اسلامی روستای پیل بخش بلده گفت:با جذب اعتبارات مناسب در خصوص مشکلات منطقه کم برخوردار گام اساسی برای ارتقای این مناطق برداشته می شود. ✅ ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای […]

✅نماینده مردم شهرستان نور در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس شورای اسلامی روستای پیل بخش بلده گفت:با جذب اعتبارات مناسب در خصوص مشکلات منطقه کم برخوردار گام اساسی برای ارتقای این مناطق برداشته می شود.

✅ ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس شورای اسلامی روستای پیل بخش بلده شهرستان نور به منظورهم اندیشی و اتخاذ تدابیر لازم جهت رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه و آبادنی روستای مذکور حضور یافت.

✅ نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست پس از ارائه مشکلات توسط رئیس شورای اسلامی روستای پیل در خصوص رفع و تسریع رسیدگی به حل مشکلات ، با چند تن از مدیران کل و روسای ادارات شهرستان نور تماس تلفنی برقرار نمود و ضمن ارائه توضیحات لازم ، تاکید بر رفع مشکلات این روستا داشت.

✅ نماینده مردم نور،در خصوص محرومیت بخش بلده خاطر نشان کرد: وضعیت و مشکلات منطقه شهید پرور بلده به چندین دهه برمی گردد و امید است با حضور استاندار بومی که حمایت کل نمایندگان استان را همراه خواهند داشت گام های موثری در این زمینه خواهند برداشت.

✅فرزانه در پایان این نشست افزود: بزودی با حضور در روستای پیل از نزدیک بازدید به عمل آورده و با همراهی دیگر اعضای شورا و دهیار و همچنین حضور مسئولان شهرستانی اقدامات اساسی صورت پذیرد و با جذب اعتبارات مناسب در خصوص مشکلات منطقه کم برخوردار گام اساسی برای ارتقای این مناطق برداشته شود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳