كدخبر: 16423 بدون دیدگاه

با حضور فرماندار شهرستان نور،احمد اکبری بعنوان شهردار بلده معارفه شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
با حضور فرماندار شهرستان نور،احمد اکبری بعنوان شهردار بلده معارفه شد

با حکم استاندار مازندران احمد اکبری بعنوان شهردار بلده منصوب و با حضور مهندس توکلی و مسئولان شهرستانی معارفه و از زحمات رضا سیمرد سرپرست شهرداری بلده تقدیر شد. فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد: فرصت خدمت به مردم یکی از نعمت های الهی است که مسئولان باید در طول دوران خدمت خود […]

با حکم استاندار مازندران احمد اکبری بعنوان شهردار بلده منصوب و با حضور مهندس توکلی و مسئولان شهرستانی معارفه و از زحمات رضا سیمرد سرپرست شهرداری بلده تقدیر شد.

فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد: فرصت خدمت به مردم یکی از نعمت های الهی است که مسئولان باید در طول دوران خدمت خود به بهترین نحو از آن استفاده کنند.

مهندس توکلی با بیان اینکه مردمان بلده به نجابت و اصالت و داشتن فرهنگی غنی معروف هستند گفت: خدمت در میان چنین مردمی یک موهبت الهی است.

فرماندار نور رعایت عدالت، مدیریت بر اساس استفاده از مشورت و خرد جمعی، شفاف سازی، انتقاد پذیر بودن، رعایت منافع شهروندان، تحول گرا و مردمی بودن، استفاده از مشارکت نخبگان، معتمدین و مردم در پیشبرد امور را از مهمترین خصوصیات یک شهردار موفق دانست.ن

مهندس توکلی در ادامه بیان داشت:مردم مهمترین سرمایه مدیریت شهری هستند و در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها باید رضایت مردم مورد توجه قرار گیرد تا مهمترین هدف خدمت حاصل گردد.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳