كدخبر: 16320 بدون دیدگاه

پیام تبریک مدیران عامل شرکت های تعاونی روستایی شهرستان نور در پی انتصاب فرماندار جدید شهرستان

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک مدیران عامل شرکت های تعاونی روستایی شهرستان نور در پی انتصاب فرماندار جدید شهرستان

مدیران عامل شرکت های تعاونی روستایی شهرستان نور در پیامی انتصاب مهندس احمد توکلی به سمت فرماندار شهرستان نور را تبریک گفتند. در متن این پیام آمده است: برادر ارجمند جناب آقای مهندس احمد توکلی انتصاب شایسته حضرتعالی را که از سوابق و تجارب طولانی، ارزنده و درخشان در عرصه های مختلف مدیریتی برخوردار است […]

مدیران عامل شرکت های تعاونی روستایی شهرستان نور در پیامی انتصاب مهندس احمد توکلی به سمت فرماندار شهرستان نور را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس احمد توکلی

انتصاب شایسته حضرتعالی را که از سوابق و تجارب طولانی، ارزنده و درخشان در عرصه های مختلف مدیریتی برخوردار است به عنوان فرماندار ولایت ‌مدار و شهید پرور شهرستان نور صمیمانه به حضرت عالی و مردم شریف شهرستان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم با تعهد و کارآمدی جنابعالی شاهد پیشرفت‌ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه شهرستان نور باشیم.

لذا اینجانبان ضمن تبریک این انتصاب  به شما که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون و برای شهرستان نور پیشرفت و توسعه همه جانبه را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌ نماییم.

مدیران عامل شرکت های تعاونی روستایی شهرستان نور

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳