كدخبر: 16153 بدون دیدگاه

سرمایه گذار مجموعه شهر گوشت شمال در شهرستان نور،تاکید کرد:این مجموعه با هدف اشتغالزایی مردم منطقه افتتاح شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
سرمایه گذار مجموعه شهر گوشت شمال در شهرستان نور،تاکید کرد:این مجموعه با هدف اشتغالزایی مردم منطقه افتتاح شد

به گزارش قلم ما،شهر گوشت شمال شهر در شهرستان نور با سرمایه گذاری مهندس مهرداد ایزدی و با حضور جمعی از مسئولین و استقبال چشمگیر شهروندان به بهره برداری رسید. با اشاره به افتتاح فروشگاه تولید و توزیع مواد پروتئینی اظهارکرد: این مجموعه بزرگ شهر با هدف ایجاد بازار فروش برای تولیدات دامپروری شهرستان نور […]

به گزارش قلم ما،شهر گوشت شمال شهر در شهرستان نور با سرمایه گذاری مهندس مهرداد ایزدی و با حضور جمعی از مسئولین و استقبال چشمگیر شهروندان به بهره برداری رسید.

با اشاره به افتتاح فروشگاه تولید و توزیع مواد پروتئینی اظهارکرد: این مجموعه بزرگ شهر با هدف ایجاد بازار فروش برای تولیدات دامپروری شهرستان نور به ویژه روستاهای منطقه به بهره برداری رسید.

مهندس ایزدی با اشاره به حمایت از تولیدات در منطقه به ویژه روستاهای شهرستان نور و اشتغال‌زایی بیان کرد: با توجه به اینکه تولیدات کشاورزی و دامپروری در روستا به علت بازار نامناسب فروش در حال کاهش است و علاقه ای که در این زمینه از گذشته داشتم تصمیم گرفتم با حمایت خانواده پس از تحصیلات دانشگاهی در راستای  ایجاد بازار مناسب فروش در شهرستان اقدام کنم.

این کارآفرین افزود: شمال کشور با آب و هوا مناسب و خاک مرغوب برای کشاورزی و دامپروری باید تبدیل به یکی از مراکز تولیدی مهم در زمینه کشاورزی و دامپروری در کشور شود و با ایجاد بستر مناسب ، برنامه‌ریزی و حمایت مسئولان، تولید‌کنندگان می‌توانند در بازار صادرات این محصولات نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به افتتاح فروشگاه اظهارکرد: این فروشگاه با ۴۰۰ متر بنا و ۱۵ پرسنل به بهره برداری رسید و در این فروشگاه محصولات روستایی، دامداری، طیور، عسل، کارهای خانگی و ‌… به فروش می‌رسد تا در افزایش درآمد تولیدکنندگان شهرستان تاثیرگذار باشیم.

ایزدی خاطرنشان‌کرد: فروش تولید به مصرف به نفع تولیدکنندگان است و این کار سبب تشویق روستاییان به تولیدات دامی و کشاورزی در روستا می‌شود که به جای فروش بی رویه زمین‌های حاصلخیز، مردم با حفظ زمین‌ها از آن برای تولیدات و منبع درآمد خانواده استفاده کنند.

این کارآفرین با اشاره به اینکه برای ایجاد فروشگاه حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه شد، بیان کرد: امیدواریم با رونق تولید در شهرستان بتوانیم بازار فروش در شهرستان را با توجه به عرضه مستقیم محصولات توسعه دهیم و با حمایت مسئولان و همت جوانان منطقه تلاش کنیم از خوش نشینی و فروش زمین‌های زرخیز جلوگیری و با افزایش تولیدات کشاورزی و دامپروری، بازار مصرف کشور را تأمین کنیم.

ایزدی با اشاره به افزایش مشاغل‌هایی که سبب نابودی زمین های منطقه می‌شود، افزود: به مردم شریف به ویژه جوانان شهرستانم توصیه می‌کنم، بیاییم با اتحاد و همبستگی به جای فروش بی‌رویه زمین‌های منطقه و از دست دادن شمال سرسبز، روستای‌های باصفا و تبدیل منطقه به شهرک‌ها برای خوش‌نشین‌ها،  تلاش کنیم تا با رونق تولیدات و افزایش درآمد روستاییان از مهاجرت روستاییان جلوگیری کنیم زیرا یک روستا فقط با داشتن باغ، زمین‌های کشاورزی، دام و طیور به معنای واقعی یک روستاست.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳