كدخبر: 15876 بدون دیدگاه

همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان با همت ستودنی مهندس امید شایگان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان با همت ستودنی مهندس امید شایگان به بهره برداری رسید

به گزارش قلم ما،همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان به بهره برداری رسید،بمناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان،کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و […]

به گزارش قلم ما،همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان به بهره برداری رسید،بمناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران،دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان،کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و جمعی از مسئولین،ورزشکاران و مردم،ساختمان اداری هیات فوتبال شهر رویان با سرمایه گذاری مهندس امید شایگان خیر نیک اندیش ورزشی با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم با تقدیر از مهندس شایگان خیر ورزشیار استان مازندران اظهار کرد: بسیاری از امورات نیازمند فرهنگ سازی است و همانگونه که در آموزش و پرورش، خیرین مدرسه ساز بسیاری از زیرساخت ها را ایجاد کردند، حضور خیرین ورزشیار و بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت ها و سخت افزارهای ورزشی یکی از مهمترین اولویت های ورزش استان است.

دکتر رنگرز با بیان اینکه توسعه ورزش و سرانه ورزشی نقش مهمی در افزایش سلامت و شادابی جامعه دارد افزود: هر هزینه در ورزش موجب افتخارات ملی و اهتزاز پرچم کشور عزیزمان در میادین مختلف خواهد بود.

وی افزود: وجود افرادی نظیر امید شایگان برای هر منطقه مغتنم است و در سطح ملی نیز خدمات و کمک های این چهره برجسته را شاهد هستیم.

مهندس امید شایگان خیر ورزشیار استان مازندران هم با بیان اینکه این پروژه در دو طبقه با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است اظهار داشت:در دوسال گذشته در بحث ورزش در حد توانم‌ هزینه کردم و توانستم کارهای ورزشی خوبی با همکاری مسئولین انجام دهم.

مهندس شایگان با بیان اینکه لازمه توسعه در حوزه ورزشی حمایت از جوانان ورزشکار است گفت:بنده این کار را دوست دارم و لذت میبرم،چرا که ورزش بهترین عرصه برای جوانان است و میتواند نقش تاثیرگذاری در زندگیشان داشته باشد.

در ادامه دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مهندس شایگان و پیگیری های مجدانه دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان درخصوص کمک های ارائه شده برای ورز‌ش منطقه اظهار کرد:با پیگیری های صورت گرفته مشکلات مالکیت زمین های منطقه رویان رفع و برای توسعه مناسب ورزَش این منطقه اعلام آمادگی می کنیم.

فرماندار نور افزود:تمام تلاش ما خدمتگزاری برای مردم منطقه است و خدا را شاکریم که در همین مدت کوتاه توانستیم ۳۸ پروژه عمرانی را در شهرستان نور عملیاتی نماییم.

گفتنی است در پایان این مراسم به جهت خدمات ارزشمند آقای امید شایگان، از این خیر ورزشیار تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳